mandag 5. januar 2009

Da er vi igang..


Selv om jeg er hjemme, ble det en hard overgang fra familiekos i rolig tempo til tidlig opp og skole, lekser, håndballtrening for Amalie, besøk til klassevenninne på Henrik, ut og handle vintersko til de to eldste pluss masse nytt til Amalie som har fjernet et søppelsekk med klær i skapet sitt..."Tror ikke jeg liker det samme som deg, mamma, -kan ikke vi kjøpe noe jeg liker..." Jaja, det er visst joggedressens år i 4.klasse...:-) etter storhandel og maling av gangen oppe nå i kveld, er det snart klart for å slukke her...

I morgen er det en spennende dag, jeg skal ta meg av en ung gutt som flytter i et av utleiehusene på gården, og følge han opp! Veldig spent.. Eida Helene overnatter hos farmor, så veldig stille i huset..:-) Vi har planlagt hvilken kake hun skal få på bursdagen sin....Puppekake, hun er helt puppegærn (ammer) og skal få det hun ønsker seg mest:-) Så da blir det å fantasere hvordan den skal se ut, og om svigerfar i det hele tatt vil spise:-)hehe... Fortsettelsen følger:-) ha en fin 1.uka i 2009dag:-)