søndag 25. januar 2009

Fjolls til fjells...

Slik er Lenarommet forandret til Eidarommet:-) Sengehimmel fra Ellos, dukke og koffert fra Gaver og interiør på Hamar. Beklager så lenge siden blogget, har hatt kameraet forlagt, men nå er jeg helt på nett igjen:-) Hatt slalom-/skihelg og 27 stk på hytta (Amalie sin klasse kom på vinterdag idag). Var så trivelig! Vi sov over fra igår, masse snø ute, peiskos inne...Kjekt. Nå bader de eldste ungene mens Eida Helene sover godt etter å ha litt dullet med av barn og mødre i hele dag, hehe... Får pakke ut og le av at jeg klarte å lure faren min, han hadde satt inn annonse for bilsalg, så jeg var interessert kjøper på telefonen...På grunn av sterk allergi i familien måtte jeg vite om det vhadde vært røkt i bilen..Pappa måtte ærlig innrømme at det var den..Hehe, ærlig er han, ja:-) Storlo begge to da jeg røpa meg som Marianne, ikke blkjøperen Ina Dybhus frå Battnfordsæra:-) Snart tilbake:-) god uke fra meg til deg!