mandag 15. desember 2008

Skyttsengler ...


Etter en knallmorsom julelunsj med Ringsakerprosjektet,-ja til trafikkLYKKE hvor jeg har permisjon fra, er jeg igang med å jule opp spisestua mens mann og barn er på håndballavslutning. (Har bakt to kaker til dem/laget altså:-)
Kjøpte disse skyttsenglene på Løiten lys, og hengte de opp i lysekrona, så kan de skyte oss med amors piler i hele jula:-)
Og endelig fant jeg papirjulestjerne i STOR omkrets, men tomt for fargen jeg skulle ha, så nå har jeg sølv- og glittersprayet den. Huff, ble mere jobb enn om jeg hadde latt den være gullete.. Vel, får tørke opp spray og pynte litt til.
Den henger fra taket, bare bildet som ikke er rotert riktig vei:-)

Denne dekorasjonen er fra Foss Gård i Buskerud. Falt slik for den, og kjøpte to for mange år siden da jeg bodde i Drammen. Den har så mange kroker og dyr, man kan studere den lenge uten å bli lei, for plutselig oppdager man en mus eller et rådyr man ikke har sett før. Her gjenstår litt grønn mose før alt er klart i spisestua. God kveld til dere alle fra Glittermor!