tirsdag 9. desember 2008

Gjesterommet













Dette er en hyllest til min STOREsøster, skriver med store bokstaver da hun tas for å være ufattelig mye yngre enn meg innimellom - hehe...



















Vi har nå fått ferdig Eida Helens rom som hun ikke bruker ennå (da faren syns hun er altfor liten til å sove på eget rom før hun er ett år:-), derfor har jeg innredet det til min vakre, fantastiske, snille, gode, glade og sprell levende søster med det store hjertet. Vel, det som da må møte henne når hun kommer på lille julaften, er vel denne hjertetavla?
























Og for å få julestemning også på gjesterommet, satte jeg noen grankvister nedi sinkbøtta. -Det lukter jul...























Det kan jo være slitsomt å være engel gjennom hele året som dyktig lærer, fantastisk mamma, trofast venninne og alltid tilgjengelig sjelesørger... Måtte derfor sette opp en englekrok til vingene hennes...























Og dette er vel en prinsesse verdig?
























Her kan hun sette seg ned og samle krefter til nye snøballkriger med tantebarna ute i hagen...
























Pepperhjertene venter...























Hun er glad i interiør og kaffe, derfor står både blad og porselen fremme når hun kommer...




Og denne knaggen vet jeg hun har hjemme, så da kan jo hun henge vesken sin her. Eida Helene låner den imens til designvesken sin:-)

Vel, håper dette gjør at det ikke er noen tvil om at jeg gleder meg til jul og besøk av min kjære søster! Passet bra hyllesten ble laget på tirsdag, da har vi tradisjon for opptatt linje mellom Molde til Balke etter Greys Anatomy...

Velkommen, surran:-)