fredag 19. desember 2008

Konfektkake på amatørkvelden:-)

Denne kvelden har jeg gledet meg slik til!!! Ble innfridd også!!!


Har hatt to knakende kjekke venninner på innvielse av elggeviret, juleverksted for slitne mødre, kake, gløgg og pepperkakekveld med masse latter:-)Sliten i magemusklene ennå, jeg!

Kaka ble pyntet i litt for raskt tempo, så skal bli finere neste gang...
Slik skal den bli neste gang:-)

Lovet å legge ut kaka, den er SÅ enkel, passer oss utmerket;-)
Rør 3 egg inn i 500gram kransekakemasse.

Hell i rundt form og stek 25 min på 175 grader.



Når bunnen er avkjøl smører du en pakke romkrem oppå, og pynter med div frukter, bær og sjokolade-simsalabim, julens konfektkake.



Her er det gløgg, sjokomandler og juleverksted, julemusikken i bakgrunnen...Idyllisk førjulspust i bakken...


Det er ikke så enkelt som vi trodde....Lim klister faktisk;-)


Da er klokka halv to, og kvelden avsluttes dessverre...Vel hjem og tusen takk for veldig koselig jentekveld! (Glemte å spørre dem om lov til bildepublisering, derfor ugjenkjennelige:-) Gleder meg stort til kransekurset (jeg skal holde:-))på Stabburet 18.desember neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.