onsdag 31. desember 2008

Nyttårsforsetter...

Etter en utrolig fin jul sammen med våre familier og noen av våre venner, så er det idag nyttårsaften! Utrolig!

Jeg leser om forsetter i aviser og blader, og tenkte vel egentlig at jeg ikke skal ha noen forsetter i år, likt med de 4 siste årene....Vel, det var til jeg så hva den utflyttende leieboeren i Rødstua ga oss nå... Mmm....


Og så er vi bedt til nabogården på nyttårsfeiring, og jeg tenkte jeg skulle ta med en hjemlaget Verdens beste...Kvæfjordkaka:-) Vel, så mye er det igjen til vertskapet..:-) Mmmm...


Så jeg får vel skyndte meg å kjøpe en blomterdekorasjon isteden...

Vel, dette har fått meg til å tenke...hva med å leve litt sunnere?...Og DET skal bli min plan for det kommende år...eller halvår, synes ett år blir forlangt...

Med dette ønsker jeg alle et riktig godt nytt år med fred på jorden og god helse;-)

Klem, Marianne som stormspiser godter og verdens beste og drikker Pepsi max mens hun skriver dagens blogg:-) Godt nyttår, alle mine venner!!