tirsdag 16. desember 2008

Julevask...

Hei og hå, idag er det julevask mens svigers passer lillemor:-) Har fått gjort SÅ mye! Med julesanger i bakgrunnen har jeg hatt ånden over meg:-) Men minuset med å lage til jul så tidlig, er at julekrans på skap og peishylle drysser:-( Måtte derfor lage ny peishyllepynt, og da ble det kunstig men med lys for å veie opp:-)


Og adventsstjerna som jeg hengte opp 1.desember er utslitt og byttet ut med denne hvite papirstjerna som gir flott lys i stuevinduet.


Glemte å vise min andre Foss gård juledekorasjon...
Min kjære har fått smiskeblomster fra et firma som vil ha oppdrag;-) Fin, da.

Kjekt å gå i postkassa nå fremover! Har aldri før fått julekorta så tidlig som i år, hmmm, får vel skrive og sende snart mine 2*70;-)

Nå middag før Amalie og jeg skal på mor/datter pepperkakebaking på skolen, så koselig tiltak av mor i 4.!!!! Kjevlo og formene bærer vi med oss i denne gaveposen;-)