torsdag 4. desember 2008

Adventsmiddag..

Idag har jeg laget to grankranser til skapet...


Men det beste, er at vi har hatt en utrolig koselig ettermiddag sammen med verdens beste naboer! Deilig å le og knise midt i uka også! Lo gjorde jeg derimot ikke da jeg henta de 70 julekortene jeg hadde bestilt...Ønsker deg om dine godt nytt år...Er det mulig?...Og bare meg selv og stressfridhormonet å takke...Jaja, får vel finne på noe smart..:-)




Så søtt hjerte vi fikk i førjulsgave fra middagsgjestene, tusen takk!!!!!!



Fikk tips fra lantlif.blogspot.com som hadde fått tipset av finske magasinet landliv, om lin og gran... Kjøpte to linløpere som jeg festet på skapet på stua. Fikk to søte hjerter av ei venninne i barselgruppa igår, de passet fint til. Grankransene bandt jeg sammen med ståltråd. Lukter godt i huset nå.











































Festet et til/fra englekort i tre med hyssing (Boligfryd) på nøkkelen, så nå fikk skapet også julestemning..:-)