onsdag 16. desember 2015

Ommøblering til jul

Ja, som dere kanskje har lest i Lev Landlig så ommøblerer jeg til jul da spisestua må stå der den alltid har stått og der nissen kommer inn under desserten på julaften... Så da ommøblerer jeg selv, har jo bare meg selv å skylde på;)
Så nå er alt klart i spisestua, og julestua bare venter på juletreet sitt som ankommer lille julaften.
Her skal vi ta kaffen og åpne pakkene. Siden vi blir rundt ti stykker, så tok jeg inn toseteren fra Mariannestua. 
Messingstjerner i vinduene, lys og blomster og vips, stuene har byttet plass og jula kan komme:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.