tirsdag 29. desember 2015

Anettes hus, du altså...

Jepp, en blogger jeg har fulgt i mange, mange år er en inspirasjon! Nå har hun begynt å male kjøkkeninnredningen sin! Og for en farge! Hennes egen farge, Sommerdrømmer hos Fargerike.
Jeg kan og vil og skal ikke male innredningen, men litt grå inspo gjorde at jeg i romjula malte tallerkenhylla, bordet og skuvsenga. Lys grått og strammet opp litt i hylla (rullesten). Nye puter og lykter fra Søgne, og vips.. Litt ny stil! Har lenge tenkt etter å ha sett Herlige hjem med dette kjøkkenet: 
Nå er Emecostolene bestilt og på vei, laget av 111 colaflasker:) gleder meg!
Artig med litt forandring i heimen.
Når man starter jula tidlig, ryddes døgn bort tidlig også;)
Men mens det tørket før nytt strøk, har vi ankommet hytta! Og her er snø og familie på plass!
Og etter selskap igår hos venner ble det lodderogn i egg med majones og vårløk til forrett...mmmm..
Her koser vi oss, og Fredrik pusler med bestemor og ler! Nyt kvelden, klem fra meg...
Loftsstua på hytta hvor jeg konkluderer med at Anettes hus er litt av ei dame, tusen takk for inspirasjon og fargetips:)
Pinnekjøtt og høy stemning her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.