mandag 7. desember 2015

Familiesøndag

Åh, for ei helg! Så mange fine folk vi omgås! Det var stor stas på Dokka, nydelig mat, artige folk og latteren runget høyt:) 

Andre søndag i advent er over og store julenek er på plass, kjøpte dem på julemarkedet på Budor igår. Idag besøkte jeg en vakker sjel, kjære, snille og hjertegode tanteÅse! Pappas tante, min bestefars søster.. Så snill og så glad jeg er i henne, vi har et sterkt bånd! Nå er hun svekket og jeg fikk sagt henne mang en gang hvor glad jeg er i henne! 
Fredrik og jeg kjøpte julestjerne og besøkte henne før vi dro til Oslo og spiste med fine slekta på Curry and ketchup. Søster, og to kusiner med familie koste seg med meg og noen av mine:) 
Og denne julestjerna var litt morsom, den ble med hjem fra Plantasjen idag. 3D God uke, mvh Marianne full av gode minner:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.