fredag 18. desember 2015

Juleferie

Hurra! Lykkefølelsen er her, nå har jeg tatt juleferie!! Hurraaaa!
Fredrik har en dag til i barnehagen før ferie til neste år, nå kan jeg hente Eida Helene tidlig på skolen og ha kakaoen klar når de eldste kommer fra skolen!
Vært på juleavslutning for Eidamor, så flinke unger! Nå er det julestemning her! Og ikveld skal eldstemann på juleball, to kompiser skal sove over, lillemor og storebror skal ha venninner på overnatting og jeg har kjøpt inn varme smultringer, hjemmelaget kjøpt pizza;), og masse brus og pepperkakedeig,-julekos skal bli:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.