lørdag 19. desember 2015

Lørdagsreportasje

Deilig, sen frokost med mange rundt bordet, Løiten eplejuice og epler jeg har hulet litt ut og skjært av nederst for at de skal stå stødig, står også på bordet. 
Flotte gutter på vei til juleball, vanskelig å få ta bilde av gutter 14 år, men fine var dem!
Fikk også ledd og laget pepperkirke med lillemor igår, vi bruker mye bakstekjelleren vår!
Senere på kvelden var det to gode venninner som kom på kranselag, vi får holde på tradisjonene:)
Koselig å våkne til hyggelig snap fra venninne, nå skal jeg løpe ut i postkassa og hente avisa (Hamar Arbeiderblad) med reportasje fra Balke gård:) god lørdag, her skal vi i juleselskapligheter i hele dag/kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.