onsdag 2. desember 2015

Ny boligreportasje og nytt prosjekt

Det er kjekt å bli oppringt av en strålende hyggelig journalist som ber om å få ta med seg en fotograf og komme på gårdsbesøk!
Det ble mye latter og mimring, jeg skal fortelle mer hvor det kommer ut. Imens kan jeg glede meg over at huset er julebelagt og at det kunstige treet i hallen lyser opp mørke kvelder og morninger.
Og om ikke det er nok med prosjekter på jobben, så klarer jeg å gå igang med nytt prosjekt på hjemmebane også;) Sotnissen er klar for puslespill;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.