onsdag 31. juli 2013

Julestua i juli...

Etter sosiale kvelder og masse fritid med familie og venner, var det jobb idag. Må innom og følge opp litt, men fortsatt 2-3 uker avspasering! 
Etter at jeg inviterte mann og barn med på blåtur (lekeplass og skogstur med is og blåbær ved Klevfoss), slapper jeg av med interiørblad og pc i julestua. Med økt behov for soverom kommer vi til å bruke peisestua som soverom, og da vil det medføre mer bruk av "finstua". 
Gulvet skal slipes og bli like lyst som de andre gulva, og drømmen om kakkelovn brast da ovnsbyggeren kom på befaring.. Gulvet må forsterkes og da blir baksterommet i kjelleren ødelagt..DET orker jeg ikke! 
Lysekrona er midt i rommet, så for at min høye mann ikke skal ødelegge den/hodet, må vi nok ha bordet rett under. Men nå, filmkveld i regnværet. PS! 40% prosent på Vintagpiken på Hamar i morgen!

2 kommentarer:

  1. Blir spennende med nytt soverom :) jeg holder på å rydde loftet nå, så det skal bli byggeklart! Weheee! Deilig med enda 2-3 uker da :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige dørene deres er da , både dobbeltdøren og glass døren ! Det ønsker jeg meg også !!! Fin kveld til deg !

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.