fredag 2. august 2013

Handlekraft...

En utgiftsdag ble det, et par turer innom Vintagepiken førte til nytt, gammeldags sengeteppe som kan brukes på begge sider. Godt fyll og stort, akkurat hva jeg ville ha!
Til meg, til deg og til oss!

Og Eida Helene vokser, idag fikk hun ny sykkel med handlekurv på styret..Tidlig krøkes god shopper skal bli;)

Og etter at jeg hadde malt og lagt panel i taket på badehuset, gurimalla så lei jeg er å male!!!, så inviterte jeg min kjære på reker og loff. Rosa solnedgang og en fin kveld! Natta!

1 kommentar:

  1. Fine ting og så gøy med ny sykkel! Ha en fin sommer. Hilsen en annen kunde hos Vintagepiken

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.