torsdag 8. august 2013

Jenterom

Hei og hå, aller først en liten hilsen fra motstanderlaget mitt da jeg skulle spille bordtennis igår...;) urettferdig laginndeling med ei Dagros, en ingeniør og en bonde på motsatt side;) tapte...;)
Men juhu, nå har jeg malt den grønne tapeten på vårt soverom i samme farge som Jane-tapeten jeg satte opp noen dager før jeg fødte..;) husker dere meg på trappestigen med diger mage?;)
Biopeisen har blitt dukketeater, og Lillemor er strålende fornøyd!
Og ønske om teselskap går i boks, en søt balkong for å invitere søsken og venner på kjeks og saft er det ikke alle prinsesser som har:)
Så med grunning til frokosttid, maling til lunsjtid, og møbelring til middagstid, sov vi godt i badehuset i natt igjen;)
Så nå har alle ungene hvert sitt rom, bare foreldrene som må få sitt eget;) fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.