søndag 7. juli 2013

Å tapetsere med gavepapir..

God morgen, sommeren kom:)
På min runde i huset oppdager jeg tre steder med alternativ tapetsering... På skapet på gjestedoen...
På glassskapet i dagligstua...
Og på pipeveggen på loftsgangen..Det fungerer supert, og ofte er utvalget større på innpakningspapir enn tapet i grisgrendte strøk:)
Ellers hadde vi en fin familiedag på Hunderfossen igår.
Og vi toppet det hele med grilling og smors (marshmellows, sjokolade og Mariekjeks) på Sjusjøen der kusine med familie har hytte! Smors=det er så godt at du alltid vil ha Some More;)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!!
    Nå var det koselig å titte innom her hos deg igjen!
    Vi har hatt en ferieuke i Danmark og storkosa oss.
    Nå jobber vi denne uka, og så har vi ferie en uke igjen! Deilig med 2 uker ferie i år, i for hadde vi bare 1!!!

    Hos oss har virkelig sommeren kommet nå!
    Det er varmt og godt, og sol fra skyfri himmel - HERLIG!!!!

    Håper finværet er kommet til dere også!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Stilig tapensering !! Fine bilder <3

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.