lørdag 20. juli 2013

Hagevogn



God morgen! Sitter i paviljongen og nyter morgenkaffen og kan blogge via mobilen, derfor dårlige bildekvaliteter i det siste.. Hører på reiseradioen og planlegger dagen.. maling og sjømat og bading og moro.  Kjøpte denne hagevogna på Biltema igår, er kjempefornøyd! Ikke var den vansklig å montere for a mor heller;) Den har allerede blitt brukt for å ta med og hente mat og fat i badehuset og i paviljongen, Fredrik på to elsker å sitte i den. I tillegg kan den tippes om man har med avfall. Nå er det sol og sommer, kjekt med hjemmeferie og turer i badehus og på setra. Håper du også nyter sommeren! -Og lar humla suse;)

4 kommentarer:

  1. Hei og hopp! :) ferdig ed foring av både mennesker og dyr her nå, nå er det monter for kjøp av beis :) så blir det maletur på sætra :)

    så fin hagevogn! den var jo genial :)

    SvarSlett
  2. Hei,så fint badehuset deres ble!
    Deilig med hjemmeferie også... nyte dagene og la humla suse... :)
    Dagen min ble fin, godt å sette et punktum. Gleder meg til å starte med studier, Norsk Årsenhet blir det- og vikar på skolen vår hjemme. Har kjøpt pensum bøker.. men blir mest titting på de enda.. hehe

    Ønsker deg en fin fin helg- og mange fine solskinnsdager fremover!
    Klemmer fra Wenche

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Kos, glede og kreativitet- og masse fint å se på hos dere :)
    Har sagt det før, men sier det igjen...den som var et lite Balkebarn :)
    Så kjekt at du blogger igjen, så gøy å titte inn her.
    Ja, så må jeg ønske dere alle, fine dager videre. Deilig med SOMMER !
    Beste hilsen og varme tanker
    fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  4. Så kjekk!!!
    Nyt dagene og kos deg masse!
    jeg er på jobb igjen i butikken min.
    Men jeg koser meg der også jeg!

    Ha en god sommernatt.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.