tirsdag 23. juli 2013

Bøttegrill

Gult er kult, og på Coop Obs fant jeg denne gule bøttegrillen til kun 49,-! 
Sommerkveldene brukes til å skape gode minner, og badehuset er tilholdsstedet vårt nå.
Om kvelden tennes lykter og lys, for en glede å ha det slik!
Jeg har snekret og malt rekkverktopp idag, litt listing gjenstår men ferietempo må man ha:)
To små deler stol og dyne og elsker denne kortreiste ferieturen.
Og mens Reiseradioen høres og flaggermus 1 og 2 har lagt seg, går vi 150 meter opp og hjem for morgenstell og får følelsen av høystandard, en super kombinasjon for store og små. Så er det båttur og kanopadling, og livet er herlig!

2 kommentarer:

  1. Hei! For et koselig sted! Er det mulighet for å leie? Drømmer... Ha en fin dag fra Stine

    SvarSlett
  2. Dere bor jo i et flott paradis!!!
    Nyt det og kos dere masse!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.