tirsdag 2. juli 2013

Fetaboller

Hverdagslykke med oppskrift på fetaboller som serveres med nydelig salat : 
Koser meg i glassverandaen Mariannestua:)
Etter langdag i Oslo der jeg pusset opp badet i leiligheta jeg kjøpte for 4 år siden, fikk jeg leid den ut til ei hyggelig ung jenta. Skal bestille dusjkabinett og rørlegger, så er alt i orden der. 
To jenter og tre gutter på overnattingsbesøk, både badehuset og leiligheta i Drengestua er i bruk nå:)

Nå venter vi mitt fadderbarn Olve med familie, som jeg ikke har sett siden dåpen i 2006! Gleder meg til grillkos og fetaboller:) 

3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Tusen takk for koselig hilsen. (Har vært en tur på setra og ved Balke sjøen i dag også jeg :)Som sagt så er det jo så kos og samme er det med Ingrid søsteren min sin blogg,jeg koser meg rett og slett og ser "nye" ting og detaljer.To år siden vi var på besøk hos dem i Skåne,så denne blogg verden er en gave, og samme er det vel hos deg, at det er kjekt for familien å titte innom deg:)
    Gleder meg på dine vegne med utleid leilighet og vel utført arbeid. Håper at du får slappet litt av og kost deg masse med gjestene og at vi alle får litt sommer varme :)
    Beste hilsen og smil fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  2. Fetaboller høres spennende ut.

    Og for ett badehus - bære lækkert.

    Lurer på om du hviler noen gang?

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Hei
    Nydelig hos deg som alltid, og koselig stemning mellom folk ,
    Lenge siden vært her,
    Ting skjer som slår en litt ut ,
    Men blir nok et blogg innlegg snart fra meg,
    Ønsker deg fine sommer dager,
    Klem fra Sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.