tirsdag 16. juli 2013

Fin sommerkveld

Nydelig sommerkveld på Balke, her koste vi oss med grillmat og salat i badehuset.
Nydelig solnedgang som jeg må forevige...
Og til dessert ble det vafler med jordbærsøtt syltetøy og ananasbrus.. Til stor jubel fra mann og fire barn. Vaffeljernet er på plass i badehuset, har malt siste strøket idag, Yes!
Båttur med ungene ble det også. Vi reiste fra regn og tåke i Romsdalen til sol og sommer på Hedmarken.. Hjalp på hjemlengselen når været var slik...:)bildene under er fra balkongen utenfor pikerommet mitt hjemme...
Litt bedre her:)



1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Så fine sommerbilder!!!
    Badehuset er så fint!!!
    Vi har en ferieuke nå, og vi nyter hver dag!!!
    Herlig varmt sommervær dag, etter dag.
    Og flotte båtturer på sjøen.
    Akkurat det vi drømte om!!
    Nyt sommerkvelden.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.