torsdag 18. juli 2013

Drengestua leies ut!

Ja, da er vi klare til å leie ut halve Drengestua:) Totalrenovert og 100 kvadratmeter lykke spør du meg:) 
Med utsikt over Balkesjøen, tunet og åkre, finner man virkelig roen i disse omgivelsene! 
Vi stortrives her, og håper også den eller de som flytter inn her vil gjøre det samme!
Og her finner du annonsen http://m.finn.no/realestate/lettings/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=42857120&sort=0&keyword=Drengestua&save_term=true



1 kommentar:

  1. Her hadde jeg likt å bo!! Hvilke farger har dere brukt?

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.