mandag 22. september 2014

Tømmerhytta

Ja, vi ble hytteeiere og det i Sollia med utsikt til Rondaslott og vakre Rondane. Vi er så glad i stedet hvor Svigers har hytte og min kjære har vokst opp med påskeminner og hyttekos.
Her skal vi skape nye, fine minner, velkommen inn om du vil!
Stua med godt med sitteplasser.
Peis her på stua og på kjøkkenet.

Sittegruppe hvor jeg skal vinne yatzy og Ludo;)
Benkehøyde på kjøkkenpeisen.
Fliser i hallen, og oppstue så derfor trapp.
Lav og 15 min å gå til snaufjellet, hytta ligger ca 850 moh, men med fiskevann hvor vi har egen båt og båtplass. Ungene har alt vasset...
Vi ringer hytta varm, har to bad og oppvaskmaskin, en stor overgang fra seterlivet;)
40årsfest i helga, jeg var sjåfør og Topgunkledd. I går dugnad for Løten fk 9-1630, i dag Oslo og jobb.. Imens drømmer jeg om hytta og knitring i peisen, barn med røde kinn og krem i kakaokoppen:) skap en fin dag, mvh Marianne direkte inne fra Trygg Trafikk-intervju på Marienlyst:)

1 kommentar:

  1. Virkelig flott på hytta. Der kommer dere nok til å få mange fine stunder!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.