tirsdag 9. september 2014

Juhu! Kommer ikke på noe annet;)

Lange dager og full fart, fikk likevel tent to lys og satt meg fem minutter ned i godstolen...
Og lest meg opp litt dit jeg drar til om akkurat fire uker...
Lillemor og meg i avisa igår etter et trafikkmøte.
Og idag har jeg møtt mange asylsøkere og holdt foredrag om sikring av barn i bil, beltebruk og refleks. Tolker og mange nasjoner, det var uvant å snakke langsomt og å stoppe opp for en som meg:)
Nå har jeg pakket og er klar for to dager på rundreise i fylket for å få kommunene til å tenke trafikksikkerhet. Fotballkampen til Henrik rakk jeg også å se, før jeg avsluttet dagen som tannfe (den mannlige har fått sparken etter å ha glemt jobben de fire siste nettene;)) nå fikk Eidamor en raus tannfe som både hadde med penal med innhold og noen mynter;) Som rente;) god natt, kjære leser!

1 kommentar:

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.