mandag 29. september 2014

Palma

Fin dag med jobb og deretter arrangere blikjenttur i skogen for 1.trinn jeg er klassekontakt for. Finfin gjeng som var supert turfølge, foreldre og søsken stilte opp. Jeg laget bålkaffe, godt mottatt etter pølser og lek.
Eida Helene har fått 1.klassebildene idag: 
Og på Palma fant jeg kjøkkenhåndkle med badevettregler:)
Det passet perfekt til badehuset som nå går i vinterdvale..
Sov godt, nå skal jeg sette ukens middager i kjølerommet, genialt med Godt levert selv om dem ikke fant frem og jeg møtte kjøre til nærbutikken for å hente maten de reklamerer for kommer rett til døra;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.