søndag 28. september 2014

Fra urbane Oslo til fredelige setra..

Må anbefale et sted å spise i Oslo: Skuret ! Utrolig kult innredet!
Jeg møtte to gode barselvenninner der etter kurset igår, ferske reker og kjendiser i fleng;) sjekk til høyre for Dessi: Hellstrøm:) så da tok vi sjansen på at maten og tilberedningen var ok:) 
Lo godt, en jeg studerer sammen med fortalte han ble smigret første gang han fikk hjerte i koppen;) blad er også stilig!
Latter og gode samtaler, heldige meg!
Og det var SÅ godt å komme hjem, for ei turbouke! Måtte nikose ungene i søvne, og etter morgenstund med fire i senga, dro vi på skogstur.
Er utrolig fint i skogen nå, vi spiste pølser på setra og selvsagt måtte a mor imponere med å...
...krabbe i røret under setervegen;)
 I morgen tar vi med hele klassen til Eidamor med foreldre og søsken på tur, bålkos og kaffe blir bra!

1 kommentar:

  1. Regner med dere hadde en knallfin dag på sætra! Finfin sæter dere har også, veldig koselig stemning :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.