lørdag 27. september 2014

Jeg studerer prosessledelse på Lent..
Jeg jobber i Trygg Trafikk og er prosjektleder i Ringsaker kommune for Glatta hvor vi idag hadde tvteam og fulle hus! Og Evidaprosjektet med dyktige Renate!
Kom rett fra kurset, tog og bil rett oppå bana...SÅ moro! For å endre mennesker må man møte dem der de er...
Nydelig lunsj og rakk kveldskos med venninne i Oslo!
Og når huset er tømt for familie og jeg skal dra med 7toget i morgen, var det supert å avslutte turbofredagen med ei flott venninne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.