søndag 7. september 2014

Høst i lufta, men tviholder på sommeren..

Ei finfin helg etter turbouke med 43 bil bare på fredag da Tynset stod for tur. Sendte beskjed til gjestene om at de ikke måtte komme før halv åtte da jeg var etter skjema. 25 minutter hjemme og vips, masse lys og dekket bord og min kjære hadde laget nydelig gryte og pizza.Slokna halv tre, etter mye latter og godt prat med gromme folk! Muligens den siste i badehuset i år..
Idag har Fredrik og jeg vært i skogen og kost oss. Han er helt rå på sykkel! Ble varm av å spurte etter, jeg. I morgen skal vi ta med pølser, pinbebrøddeig og saft, vi har invitert til mor-barn kveldstur i skogen! Bare å komme:)
Men nå, bena i stolen og interiørblad i henda:)




1 kommentar:

  1. Pass på så Fredrik ikke blir en monster-syklist, Marianne! ;) :)
    Jeg traff nemlig en slik en på Domkirkeodden i går...bokstavelig talt. (har skrevet om det i siste innlegg.)

    Klem fra June


    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.