mandag 1. februar 2010

Ønsker deg en hjertelig god februar!




  Disse miljøvennlige skoene fra tyske Birki`s i skinn er supre, og de bruker opp alt skinnet, det som blir til overs fra skoene, lager de nøkkelringer etc av:-)  Jeg ble så glad da jeg fant dem på Hamar!   Og så er det noe som står øverst på ønskelisten min; 7dagersgarderoben fra Staff!  Har litt klær derifra, og alt er slik at det passer mht fargene, selv om det er nye kolleksjoner.  Nå har danskene kommet med 7 unike antrekk ved hjelp av 7 plagg...Så det skal jeg spare til! Her er dag 4 og 6:-)  Er ikke så mange butikker om har merket, men Design B her på Hamar har det  (om min kjære leser bloggen, du vet...:-)  Drømmeklem,





3 kommentarer:

  1. Så fine sko du har fått deg! Kul klær også, de danskene har mye fint altså...!

    Ha en god februarmåned du og!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så søte sko du har fått deg! Enig i klærne til Staff. De selges også på Glasmagasinet i Oslo, samt tror jeg på Jessheim senter ;)...hvis din kjære skulle være i nærheten av en av de butikkene mener jeg.. :D

    Ha en finfin dag,
    Line

    SvarSlett
  3. Søte sko!!

    Ha en fin dag! Snør deg hos deg i dag også?! Her er det sååå kaldt, men vakkert;)

    Klem Anette:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.