torsdag 4. februar 2010

Nytt tilbud om filminnspilling.....


Aller først må jeg takke dere som har gitt meg så mange koselige kommentarer på siste innlegg!  Kan tro jeg var spent, man er jo ikke vokst opp med å blottlegge seg slik, så jeg er utrolig ydmyk og gledelig overrasket over at det finnes så mange snille og støttende mennesker der ute!  Verden er kanskje ikke så rå som man hadde tenkt...Takk!  Til og med anonyme kommentarer har vært hyggelige, gledelig opplevelse!  Skjønner dere at jeg er takknemlig?:-)  Håper det!
 Jeg har etter 2 1/2 uke nådd målet,-hurra!  Ble oppringt av daglig leder for GO123 idag, som ville takke og ha meg med på en oppfølgingsreklamefilm...Vel, jeg er fortsatt ikke sikker, det er jo som å trå over en grense, ikke sant?  Uansett så har alle tilbakemeldingene på mail og blogg og telefon vært veldig kjekt.  GO123 er eneste stedet som selger produktet, men du betaler ikke porto. Det er en nøytral forsendelse som du henter på posten, og vips, så er du igang.  Jeg kan komme tilbake til hvordan jeg har lagt opp dagene mine (send meg en mail om du vil vite noe mere), men som belønning til meg selv har jeg kjøpt nye klær;-))  Disse fire varene er fra Staff, og buksedresser, kjole og belte skal taes i bruk bare snøen forsvinner!  Gleder meg!   MEN, vi må da ikke glemme at dette er en interiørblogg, så nå kommer noen kjøkkenbilder tatt ikveld:-)
Ingen tvil om hvem som nyter kvelden her....
Løvekrok til forkleet mitt.I et gammelt hus er ikke alle rørene i veggen, og da kan de brukes som opphengsstenger...
To venner klare for å leke på stua:-)  Så da må mor henge med...God kveld til deg fra meg,

20 kommentarer:

  1. Jeg skal starte på det neste uke.:) Gruer meg litt. Men det går vel greit. Må bare holde ut...

    Tøft av deg å gå ut offentlig!

    Ha en flott kveld. :)

    SvarSlett
  2. Gratuleeerer med nådd mål!! :D Selv har jeg over 15 kilo igjen! :| Her i gården går det i Grete Roede! :)

    Min kjære søs har det travelt med jobb, hjem og 3 barn under 5, ble rett og slett for travelt for blogging! Kanskje kommer hun igang igjen en gang, men tviler på at det blir med det første! :)

    SvarSlett
  3. hei Marianne,
    såå moro at du klarte ditt mål,klart du må henge deg på en oppfølger,
    du kler å være på tv,
    tror nok janteloven er i ferd med å brytes ned nå,å det er bra,
    å så herlig på ditt kjøkken,å den lille snuppa å pus var så søtt,
    ønsker de en herlig kveld..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Så flink du har vært!! Ang. evt. ny reklamefilm; kjør på, sier nå jeg!! Du gjorde det jo kjempe-bra i den første!! *smiler* Og nå som du er så smal og smekker har du jo ingen grunn til å takke nei;)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Hei hei! Nå har jeg bestilt jeg også:) Ble kjempeinspirert av deg og nå skal disse svanger kiloene bort! Håper at varene snart er i hus, hvor lang tid tok det fra bestilling til du fikk varene? God klem fra meg

    SvarSlett
  6. WoW Marianne - så tøff du er!
    Og gratulerer med nådd mål!
    Her i huset er det totalt lagt om livsstil, men merker jeg blir fristet kan man si!
    Men har nå hatt en skikkelig runde omgangsyke nå, så da gikk det litt av seg selv, så får vi ta det, litt etter litt :O)
    Men utfordringen ang Pepsi max, har gått ett visst sted kan du si, er vel det eneste jeg har levd på :O)
    Men den som gir seg har tap!
    Snart nye uke, med nye muligheter!
    Ha en flott helg!
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  7. Jøss - hvor mange men kan man klare å få inn i ett innleg da - hihihi :O) :O) :O)

    SvarSlett
  8. Lurer på om den trenden der er litt smittsom...hadde jo ikke skada å slenge seg med...hm, må tenke;)

    Gratulerer til deg og kos deg med nye klær:)

    SvarSlett
  9. Hei, skjønner godt du ble spurt igjen, den mest naturlige og sjarmerende reklamedama jeg har sett! Bestilte idag jeg, takk for inspirasjon:-) Flotte klær og nydelig kjøkken! God helg fra Tove

    SvarSlett
  10. Hei Marianne, du har vært kjempeflink!! Du bare må da si ja til dette, vi vil se mere!!! Skal bestille, sender deg mail for tips nå jeg... Kram, Lotta

    SvarSlett
  11. Kjempeflink er du, som både er med på film og offentlig slanking, lykke til :) Nydelige bilder frå kjøkkenet.
    Lykke til med ny film..........;)

    SvarSlett
  12. Heisann du flinke:)
    GRATULERER!Kjempe bra:)
    Filmen kan berre vere sååååå kry av:)Så fin er du att:)
    Masse koselig på ditt kjøken:)
    Ønsker deg ein fin fredag:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett
  13. Du er som skapt for tv, ser deg som trafikkekspert på Utfordringen på NRK Super hver tirsdag klokka 1900/søndag 1200, og nå på tv3,-stå på,-kjempereklame!!! GO GIRL!!!! GO!"#!!!!Klem ifra ho Ingeborg

    SvarSlett
  14. Hei nå har jeg vært inne på GO123.no og sett profilen din der, så raskt og effektiv, dette må jeg prøve. Grattulerer med topp resultat! Hilde

    SvarSlett
  15. Gratulerer med å ha nådd målet ditt!! Da er noen nye klær vel fortjent!
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  16. Så koselig kjøkken du har .. :o) Det likte jeg veldig godt .. :o)

    Når det gjelder GO123 så fikk jeg nesten lyst til å forsøke meg på den igjen .. :o) Takk for oppmuntrende kommentar :o)

    Lykke til med film nr 2 .. hihi .. du tar vel utfordringen?? :o)

    Ha ei kjempefin helg - klemmer!

    SvarSlett
  17. God dag. Siden du er så godt igang er det ikke da like greit å gi "BÅNN GASS" , og hive deg på en innspilling ;) Nyt det og kos deg og unn deg virkelig nye klær. Go helg. Klem fra Mona =)

    SvarSlett
  18. hei på deg,)
    Så deilig å ha opp nådd målet !!
    ja da er det viktig å belonne seg selv;))
    Den bukse dressen var kjempe lekker!
    sånn kunne jeg også ha tenkt meg..hehe men da må jeg også bli noen kilo lettere...
    jeg har begynt på camridge kuren..så nå håper jeg det renner av i et fort tempo !
    det er sånne drikke greier,men er ikke 123 også det ?
    Det gikk jo såå fort med deg
    ønsker deg virkelig en god helg,Marianne hehe
    hiøsen nesten din navnsøster..mariann

    SvarSlett
  19. ...bare stolt over å "kjenne" en kjendis jeg!!

    SvarSlett
  20. Så moro, ja, det er artig å kjenne en "kjendis"! Du gjorde en god figur, så absolutt! Forstår det er tiden for 1-2-3 kiloene GO!

    Selv har jeg veldig god erfaring med Grete Roede, så jeg holder meg til kostomleggingen jeg fikk gjennomført der. 5 måltider om dagen og mye "godt" innimellom har virket bra for meg de siste 2 1/2 årene!

    Ha en fin uke på Løten!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.