tirsdag 2. februar 2010

Jeg slanker meg!!!-Veldig offentlig!!!!

Vel, da er filminnspillingen jeg var på, kommet på  TV3 (startet igår), og kommer på TV2 neste uke, så nå er det ingen vei tilbake!  Jeg har tidligere skrevet om at jeg gjorde noe jeg absolutt ikke turde, og det er dette:  Jeg bestilte en pakke GO123, ble oppringt og de ville ha meg til å reklamefilminnspilling.  Takket nei, men så ringte de igjen 3 dager senere.  Da hadde jeg begynt med produktet og fant ut at det var bra, men idet jeg skulle si nei for siste gang (ja, de maste:-)  så sa munnen min JA!  Jeg er gærn!  Neste dag ble det filminnspilling i Oslo, og som den Tårnfrid jeg er, rakk jeg ikke toget, måtte kjøre inn og kom forsent...Vel, regissøren fant ut at jeg var akkurat det de trengte, en stressa yrkesaktiv kvinne, masse på farten og kun mål om noen kilo.  Vel, så da ble det Tårnfridsnutt. 

Jeg har ikke sagt dette til så mange, man slanker seg jo ikke offentlig:-)), men du verden for et press jeg har lagt på meg selv!  Det har faktisk godt over all forventing, har gått ned 4 av de 5 kiloene jeg hadde som mål i løpet av 14 dager.  Det som er så bra med dette produktet, er at jeg spiser VANLIG middag!!  For meg er det viktig at jeg ikke går på pulver, har tross alt famile, og tenker spesielt på jenta på 10 år...  Så vi spiser sunn og god middag sammen (eneste måltidet vi har ilag), resten er smoothie
 og næringsbar. Vel, da har jeg blottlagt meg, men får vel tenke at "man angrer mere på man ikke gjorde, enn på det man gjorde..."  Om du har lyst å se den, kan du dobbeltklikke her:



Om det er noen av dere som vil vite mere, er det bare å ta kontakt:-)


Hjelp-klem fra smågærne

42 kommentarer:

  1. Så utrolig tøff du er! Jeg digger deg!!!! Filmen ble jo kjempebra! Klem, Jeanett

    SvarSlett
  2. Måtte inn å se :))
    Ja nå blir du kjendis hehe..
    veldig moro og tøft av deg å bli med !!

    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Enig, slike jenter skal Norge ha!!! Stå på, du er jo ferdig snart! Nå ble jeg motovert til å ta tak selv! Hilsen Tone

    SvarSlett
  4. KULT!!!Stå på, bare 1 kg igjen!

    SvarSlett
  5. Tøft gjort, grip dagen! Lykke til, og skriv gjerne litt om hvordan du gjør det. Hva middag består av?

    Godklem, Stine

    SvarSlett
  6. Hei Marianne!
    Så tøff du er - jeg tar av meg hatten for deg (hvis jeg hadde hatt hatt *ler*)!
    Når det blir offentlig har du jo ikke noe valg..du MÅ nesten lykkes!

    Jeg har 5 kg jeg gjerne skulle bli kvitt, er kommet i den "rette" alder for ++++kilo og dette du har prøvd må jeg nesten prøve!
    Så der ser du hvor lett jeg lar meg påvirke av reklamen *ler* OG deg!

    Skal se etter deg på TV!
    Klem og lykke til vedere fra Perlemor!

    SvarSlett
  7. Tøffingen! Gi meg tilbakemelding på hvordan det går, jeg har også noen kilo for mye...
    Lykke til
    Camilla

    SvarSlett
  8. TØFFA!!!! Vil gjerne høre hva dine erfaringer er, fortell, fortell! Trenger å gå ned jeg. Artig å følge en som gjør det. Stå på! Fornuftig det med ordentlgi middag. Klem

    SvarSlett
  9. kANONBRA!! så flink du er.. morsomt!! HEIA MARIANNE!!! lykke til!! yeah!!!

    SvarSlett
  10. Jeg bøyer meg i støvet, for ei tøff dame!!! Inger Lise

    SvarSlett
  11. Så bra:)Ja, du er jammen tøff:)
    Supert:)
    Gjett om eg skal følge med på tv:)
    Ønsker deg ein god dag<3
    Klem frå Astrid;)

    SvarSlett
  12. Hei... Fikk nesten lyst og prøve dette produktet selv, har vel ikke akkurat så mye tro slike produkter. Føler du deg mett med disse smoothiene?? Nå hadde jeg akkurat et innlegg om den deiligste dressing så ehh..litt dårlig utgangspunkt selv om 5-6 kg mindre hadde ikke vært å forakte. All respekt for deg som står frem slik. Wll Done Girl =)) Ha en fin kveld. -Mona :)

    SvarSlett
  13. Heisann.
    Så tøff du er!! Kul film av deg, akkurat det inntrykket jeg sitter med av deg:)

    Jeg kunne egentlig tenkt meg å gå ned 5 kg selv, så nå tror jeg jammen at jeg skal prøve jeg også:)

    Takk for inspirasjonen, og lykke til videre:)

    Du anbefaler produktet eller ?

    Klem Linda

    SvarSlett
  14. Hei, så morsomt:) Måtte bare se deg.. Du er virkelig tøff! Masse lykke til..
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  15. Så tøft gjort! Vil bare ønske deg lykke til med den siste kiloen ;D

    //Christine

    SvarSlett
  16. Så kult, Marianne!! Filmen var jo super! Du så flott ut - skulle gjerne sett mer, jeg?! *smiler* 5 kilo klarer du lett!! Masse lykke til!

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  17. Hei, dette må du love å skrive mere om, hvor finner jeg produktet? Hvilke butikker har det? Vil gjerne at du deler dine erfaringer, mange som skla ned noe kg etter jula..Hihi... Hildemor

    SvarSlett
  18. Har du sett hvor mange treff du har på filmen?Steike bra! Stå på, tøffe jente!! Erik

    SvarSlett
  19. hei vennen.
    skal si du er kanll tøff,flott dame du er,ny å fin på håret ser jeg,det kledde du ..
    ikke mange som stiller seg sånn i presslinja nei,men du er ei nydelig dame som gjorde deg godt i den reklamen,skulle ikke tro du hadde noe kilo for mye spør du meg...
    flink du er.
    høres ut som du klarer dette med glans,
    jeg hadde aldri tort,men så har jeg sååå mye mer å ta av,hihihi,men er i gang jeg å.
    lykke til vennen.
    klem fra sylvia som fortsatt snør ned.

    SvarSlett
  20. Tøff du da .. :o)

    Prøvde GO123 jeg også - men funka ikke på denne kroppen. Har fullt av pakker i skapet - men gikk lei av dem. Har prøvd mye annet også uten at det har virket - så det handler mer om at kroppen min har "låst" seg enn om produktene er noe bra.

    Lykke til med den siste kiloen også da :o)

    Ha en flott tirsdag - klem!

    SvarSlett
  21. Hei Balke :)
    Du er tøff og tar deg ut på "filmen". Vi måtte se på Balke dama alle sammen.
    Blir spennende å følge utviklingen.
    Masse hilsen Ingebjørg/

    SvarSlett
  22. Hei BalkeTårnfrid, så bra du gjør deg på filmen, fortell mere, jeg sliter med noen kg ekstra... Klem fra Tårnfrid på Hamar

    SvarSlett
  23. hei igjen,
    koselig du vil være med i min trekning,lykke til,
    neida ,du hadde ikke meldt deg på fra før,hihihihi,travel dame skjønner jeg.
    å du samme til deg vettu ang hilsner til meg,
    blir så glad.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  24. Tøft gjort av deg!
    Jeg er mer spent på hvordan det går
    etter at du har sluttet med GO123!

    Lykke til! :)

    SvarSlett
  25. Gud så mprsomt! Du er kjempefin på videoen. Produktet kommer til å gå unna i en fei når de har en så smekker dame som deg til å reklamere. Veldig spent på å høre hvordan dette går. Kan være noe for kotelettmamma dette her:-)))) Stor klem

    SvarSlett
  26. Så modig du er!!! Synes du gjorde deg bra i reklamefilmen - frisk og fin - skjønner godt at de ville bruke deg!
    jeg prøver å bli kvitt noen kilo jeg også - synd at det er mye lettere å få dem på enn av... men har kommet godt i gang med trening etter et år med litt tørke! Det går ikke så fort, men har iallfall klart 2 av 5 kg!
    Trener du ved siden av - eller er det bare inntak av pulver og barer som har fått deg ned i vekt? Du har jo gått ned da, må jo være en kjempe motivasjon!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  27. ååguuri! så skummelt, så modig du er..!! lykke til !! dette mååå eg se på..!! hvor mange kilo har du mål for??? lykke til så lenge,
    klemklem

    SvarSlett
  28. Så sprekt gjort!! Lykke til og kjempebra jobbet så langt!!!

    Klem, Line

    SvarSlett
  29. Tøffing!
    Og det var jo ein flott film:)

    SvarSlett
  30. Det første ordet jeg tenker på er : proff! Ble helt stolt av deg, jeg...Go girl!!!

    SvarSlett
  31. Det var deg ja!!
    Fikk et lite glimt da jeg gikk forbi TV i ettermiddag, og var nesten sikker på det var deg! ;) (Og Silje pekte også, og vi to ble i grunn enige om at det måtte være mamman til EH vi så-hihi)
    Skikkelig tøft gjort syns jeg! Og lykke til, nå er det jo ingen vei tilbake egentlig, hihi! :)

    SvarSlett
  32. Knallbra, Marianne, så proff og flott, ny hårsveis også!! Dritkult!!!! Både på utfordringen og på reklamefilm om dagen du, herlig å kjenne slike jenter:-) Klem, Tine

    SvarSlett
  33. Så tøfft gjort !!! Og flott at du deler det med oss....som bare tenker tanken,og ikke kommer lenger.... :) Men nå fikk jeg veldig lyst å prøve !!! Stå på videre du, jeg må nok følge med her nå skjønner jeg :)

    SvarSlett
  34. Lykke til! Prøver stort sett alltid å slanke meg selv, så det hadde vært moro å visst om det holdt!? Er jo ofte det som er problemet...

    Du er tøff! Klem Nina

    SvarSlett
  35. Kjempekult, tøft av deg! Stå på sier jeg bare! Du spurte om jeg jobbet på Staff, nei det gjør jeg ikke men er innom no og da i butikken i Trondheim. Pris på 7-dagersantrekket vet jeg ikke men skal dit i slutten av feb-mars å kan jo prøve huske og spørre! Lykke til med det meste - tjoho. Klæm

    SvarSlett
  36. Du er kul,tøff og modig,gleder meg til å se!!
    klem

    SvarSlett
  37. Du verden!
    Men jeg syns ikke det så ut som du trengte å slanke deg. Du var jo så fin!!!!
    Men uansett; lykke til og moro må det jo være å komme på tv. Hihi

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  38. Så tøff du er - gleder meg til å se reklamen!! Masse lykke til til deg :o)

    Håper du har hatt en flott uke så langt! Jeg har vært til Holmsbu på seminar de siste to dagene, og derfor vært litt fraværende. Har hatt det kjempefint!

    Ha en fin kveld videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  39. Hei på deg.takk for koselige kommentarer på min nyutsprugne blogg,den er litt vaklende og ruffsete i kantene enda....Og så vil jeg si at det har vært en glede fra første stund å få følge bloggen din,du er en inspirerende og dyktig dame,som jeg blir glad av for å følge her på bloggen din...Kult gjort ang.offentlig slanking.Var foresten sammen med din søster på 40+ i går kveld,kosekveld.PS...hun sier jeg ligner på deg....:)))))))KLEM

    SvarSlett
  40. Du var da ganske så slank i utgangspunktet, var du ikke?! Jeg skal ned "noen" kilo selv før sommerferien tenkte jeg. Trener stort sett hver dag gjør jeg jo hele året av andre årsaker, men kosten... den har ikke vært helt som den burde de siste månedene og det merkes! :S Må ta meg selv i nakken og holde meg til vanlig middelhavskost med få og mange måltider bestående av mye grønnsaker og null karbohydrater så virker det alltid. Men så var det alle disse fristelsene da!... I går tror jeg jeg spiste kake hele dagen! :D...huff! :S Men nå ble jeg litt inspirert her jeg sitter. Jeg skal jammen gjennomføre jeg også! Ikke mere tullmat nå, her er det råkost som gjelder! :))

    Lykke til, med både det ene og det andre, og ha en fortsatt fin uke! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  41. Stilig blogg!!

    Artig å se deg på TVen..:-))

    Hjelper det altså?

    Klem fra Gudrun

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.