mandag 15. februar 2010

God natta...Zzzzz:-)

Tusen takk Huset med det rare i!  Så hyggelig award fra deg, takk!!  Og sender den videre til DEG!  Ja, deg!;-)

Kjære dere!  Kort innom for å gi et livstegn, men med omgangssyke, hyttetur, lekser, mye jobb, skiturer og aktivitetsdag for å nevne noe, er det litt bloggtørke på Balke gård.  Mange mail om GO123-reklamen, takk så mye og ja, det går kjempebra!  Nå er vi en gjeng som passer på hverandre i lunsjen,-morsomt!  Prøver å svare dere alle, og med litt tålmodighet skal jeg nok få til det.   Tusen, tusen takk for alle kommentarer, jeg kommer snart tilbake:-))  Med dette vinker og ønsker Hinkel Pinkel og Marianne dere alle en god natt:-)

19 kommentarer:

  1. God bedring snuppa - og HVIIIL deg!!
    (Ordre fra meg:-))
    Varm klem,Hege.

    SvarSlett
  2. GOd natt og god bedring!!
    klemmer

    SvarSlett
  3. God bedring og lykke til med alle prosjekter :o)
    Sov godt .. :o)

    Klemmer fra Toril

    SvarSlett
  4. Hei Marianne :o)
    så reklamefilmen av deg i dag jeg! kjempeartig... åååå der er Marianne sier jeg til min samboer... hvem er det sier han? ...så jeg forteller han hvem du er :o) kjempegøy, og så søt du er - gøy å se... Gratulere med awarden, velfortjent.. Ønsker deg god bedring og en fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Du kler veldig godt å vere på tv:)
    Mi datter ropar på meg kvar gong ho ser deg:)Hihi:)
    Uff...Omgangssjuka er pyton...God bedring♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  6. Ser ut som at nesten alle i bloggverden er nede for telling med omgangsyken for tiden! Får håpe den bare er en snarvisitt innom=) God bedring!

    SvarSlett
  7. Jeg var på treningssenteret og løp litt på tredemølla her om dagen, der har alle tredemøller egen tv, og da dukka du opp på skjermen min!! Hihi, så morsomt! ;)

    SvarSlett
  8. Grøss - omgangssyke er fælt!! Masse god bedring til deg!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  9. Hei. Er visst litt treg jeg, men tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min for leeeeenge siden;)
    Blitt helt forelsket i kjøkkenet ditt utifra bildene dine, drømmer meg bort... Har bare et lite kjøkken som jeg ikke trives i.
    Men jeg har planer klare, så etterhvert skal vi få revet en vegg og få et større kjøkken:)

    Nå har jeg også fått med meg den reklamen, så artig.:)
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  10. Hei Marianne,
    Nå er jeg på dag 4 med Go123, og har skikkelig PMS "fys"... Det eneste jeg tenker på er potetgull ;-)
    Tips til å komme over kneika?
    Ellers synes jeg at jeg blir helt greit mett av produktene og at de smaker bra - det er lystinga som er ille nå... Hva gjør du?

    SvarSlett
  11. hei Marianne.
    så koselig du stakk innom meg ,
    håper du er bra nå, å bare koser deg masse,
    vi har vinter ferie til uka her,skal bli godt for silje,åå vi har fått sånn kulde igjen her,fysj altså,denne vinter er lang å hard.
    ha en fin fin dag vidre,
    så blogges vi snart igjen vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  12. Hei. Kjempe fin blogg du har :)
    Takk for titten.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  13. hei Marianne.
    hmmm...lenge siden det har kommet noe her fra deg.
    savner deg vettu.
    håper alt er bra med deg og dine.
    ønsker deg en fin kveld og natt.
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  14. Heia Snuppa!
    Sitter og ser på reklamen av deg - ser deg jo der med jevne mellomrom,fnis!
    Ta det med ro , blogg når du har tid - det kan bli litt mye for enhver..!
    Ha en fin dag ( i sola?), klem Hege.
    PS!Må vel snart begynne å finne ut HVA jeg skal finne på (jobb) - har søkt barnehage - plass fra August til lille-mor..!

    SvarSlett
  15. Hei, hei.Titter innom deg med et ønske om at alt står bra til med deg og dine. Det har vært litt stille her hos deg i det siste men det betyr jo ikke at en ikke kan legge igjen en hilsen ;) Ha en flott uke. Klem

    SvarSlett
  16. Hei Marianne!
    Savner selvfølgelig innleggene dine, men skjønner godt at tida di ikke strekker til med alle jern du har i ilden! Selv en energibunt som deg trenger vel å trekke pusten av og til.
    ....også ser jeg deg jo stadig på tv`n, og det er da fryktelig artig - sjøl om jeg egentlig ikke forstår hva du gjør i akkurat DEN reklamen....flott og vakker som du er!!! Men lykke til uansett! :)

    Stor klem fra June

    SvarSlett
  17. Hei, Marianne! Håper alt er bra med deg?

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  18. Hei Marianne!
    Lenge siden jeg har sett deg her inne nå - Håper alt er bra med deg! Kommer innom en tur for å ønske deg en fin helg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  19. Hei Marianne !
    Håper alt er bra med deg , måtte bare innom..:-)
    Ikke stress for mye nå da..-ha en fin uke vennen:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.