mandag 15. mars 2010

En måned etter...

Etter 1 måned er jeg tilbake, har hatt en usedvanlig travel periode med MASSE jobbing og null tid til blogging og slikt kos, sørgelig, ja.  Har likevel hatt fin tur til Romsdalen, morsomme turer i skibakkene og masse kjekt!  Idag var vi ute på ski igjen, men nå kan vårsola komme....Måtte ta et stemningsbilde fra hagen, gleder meg slik til å tenne lys og vanne blomster i paviljongen, ha gode venner på besøk og nikose oss!  Og inne er det noe på gang også, det snekkerskapet har fått 1.strøk maling på seg...Fikk blandet en turkisblågrønn farge, og når den blir hvit inni og at den ene døren står oppe, håper jeg det blir bra!  Litt uvant med farger, spent på å få det opp og se hvordan det blir. 
Jeg håper alle min bloggvenner og lesere har det bra, kan selv bli litt irritert når jeg går inn på blogger som ikke er oppdatert, så beklager så mye!!!  Men jeg trengte å prioritere annerledes en periode.  Nå skal vi pakke sekkene våre, jeg tar med de to eldste ungene og drar til Svalbard på torsdagen, det blir spennende!  Har aldri vært der før, så vi gleder oss stort!  Tar gjerne imot råd og tips!  En I'm back-klem :-) fra

11 kommentarer:

  1. Hei Marianne.
    Godt å ha deg tilbake:)

    Så spennede med tur til Svalbard!

    God tur!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Kos deg på Svalbard med Amalie og Henrik. Du er jammen sprek.

    Kristin

    SvarSlett
  3. Hei Marianne
    Koselig å se deg her igjen :) Liker paviljongen din... hadde vært koselig å se flere bilder av den :) Nydelig... Ingen fare med bloggen din, jeg titter innom uansett.. en må jo prioritere andre ting innimellom også. Kos deg masse på Svalbard, spennende reisemål!!! God tur, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Så koselig at du er tilbake=) noen ganger har man bare ikke tid til blogg, slik kommer det nok alltid til å være;-)
    Svalbard er så utrolig fint! Blir nok en uforglemmelig tur... Kose dere masse!

    SvarSlett
  5. hei Balke :) så hyggelig å komme inn på bloggen din, tiden strekker ikke til alltid.
    God tur til Svalbard, blir nok en opplevelse.
    MVH Ingebjørg

    SvarSlett
  6. Velkommen tilbake, Marianne!! (vi har jo sett deg på TV, selv om du ikke har vært aktiv her da *smiler*) Sååå nydelig skapet ble!? Kjempe-fin farge!!

    Ha en strålende dag, vennen!!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. Spennende med en annen farve enn hvit....
    Ja..en må prioritere det som er viktigst...men hyggelig og høre noen ord fra deg:)
    kos deg på Svalbard..
    eddaKlemmer:)

    SvarSlett
  8. hei Marianne,
    koselig med innlegg fra deg igjen,klart en kan ha bloggpause,det skjønner alle,noen ganger lir det litt hektisk,men å så godt at du er bra sier jeg,blir litt bekymret jeg vettu,
    nydelig fra din paviljong,ja vet du jeg gleder meg å til å se bilder fra der når du har pyntet å stæsjet igjen,den er så vakker..
    å flott farge på skapet ditt,nydelig den,blir nok kjempe stilig..
    kos dere masse på svalbard,aldri vært der,men har jo sett masse på tv,er jo så vakkert landskap,
    ha en fin dag vennen.
    stor klem fra sylvia.
    ps.ser deg hver dag på tv..hihihi.håper det er noe igjen av deg.....

    SvarSlett
  9. Hei Marianne. So kooos at du er "back". Livet er nå sånn da at man ikke alltid får tid til alt og må prioiterer bort noe. Vi er jo her allikavel og neste gang er det kansje en av oss andre som trenger en pause =) Håper dere får en flott tur til Svalabard, så spennende. Skapet ble kult. Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  10. Hei!
    Takk for koselig hilsen. Og koselig at du er tilbake!
    Du er lite meg heldig som skal til Svalbard! Det må jo bli en usedvanelig opplevelse...
    Kos dere masse! Jeg gleder meg til bilder. :)

    Klem Anine

    SvarSlett
  11. Supert at du er i gang igjen - og for å være helt ærlig: enda godt at Turbo-Marianne tar seg en pause av og til også!
    God tur med unga til Svalbard. Dere kommer til å få et minne for livet!
    Håper vi sees om ikke så lenge...Skal til Hege neste helg en tur, kanskje vi ser snurten av hverandre?

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.