tirsdag 16. mars 2010

Vår Nespresso...

Etter at jeg begynte å jobbe igjen, trengte jeg koffein...Merkelig...;-)  På mystisk vis ble vår forrige kaffemaskin borte, så nå har vi kjøpt denne med melkesteamer.  En fantastisk oppfinnelse, så lett å holde ren, og nydelig latte, jeg er kjempefornøyd!!!  Jeg bruker ekstra lettmelk, og det skummer perfekt!  Jeg drikker pepsi max kun i helgene, så da blir det ekstra kaffe i ukedagene for å holde koken,-så lettvint og greit!  Fikk med en brødrister i samme designet. 
 Men brød er det lite av om dagen, har sagt ja til ny reklamefilminnspilling for GO123, så da er det bare å stå på;-)  Har fått flere som henger seg på, og som det går bra med!  Noen nye klær har det også blitt... Som jeg gleder meg til våren og kjoler!  Men nå, trening (skal kjøre ungene på det...;-))

19 kommentarer:

  1. hei igjen.
    rålekker kaffemaskin da,klart du må ha kaffe...å kan tenke meg du blir fin i kjolene til våren,overskyet her i dag,så blir litt sånn giddaløs ,snart middag her i huset.
    ønsker deg en fin dag vidre.
    åå tusen takk for hyggelige ord hos meg...blir sååå kjempeglad...
    gleder meg til å se deg vidre i reklamen,hva har de funnet på nå tro???spennende..
    klem fra sylvia.

    SvarSlett
  2. Så flott kaffe maskin da!! Jeg er bare i start gropen for å like kaffe:) Men jeg liker bare kaffe om jeg spiser sjokolade eller veldig søt kake.. det er jo ikke så sunt kan du si:)
    Men jeg liker jo at kaffen smaker kaffe når jeg først skal drikke den. Det er ikke noe tynt som smaker oppvask vann:)
    Kos deg med kaffen:)
    Klemmer til deg:)
    Mona

    SvarSlett
  3. Flott kaffemaskin! Likedan som vår, bare at vi har hvit, og har seperat melkeskummer!
    Så spennende med en ny reklamefilminnspilling, og deilig å se resultater! Kanskje jeg skulle prøvd en runde med go123 jeg også - hadde vært fint å miste 5-6 kilo før sommeren!!!
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Så fint å se at det var liv i leiren din. Var litt bekymra for at huset var solgt og kjerringa reist.....Ha en fin tur til Svalbard....Klems fra Kirsti som snart er innesnødd.

    SvarSlett
  5. Det så utrolig deilig ut! Kanskje det er noe slikt vi trenger;-)

    SvarSlett
  6. Kos å se innlegg fra deg igjen :) Neida, blir ikke irritert over å ikke å ha sett du har oppdatert, men har vært innom deg på min daglige runde for å se om du har "sjekket inn" igjen ;)
    Koselig.
    Noenganger må man prioritere..og i min bok er ikke bloggen noe jeg prioriterer..bare noe jeg koser meg med.

    Klem,Line

    SvarSlett
  7. Hei marianne.
    Så koselig å se innlegg fra deg, lenge siden. Skjønner du har en travel hverdag. Herlig kaffe maskin.
    Kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Hei Marianne!
    Så koselig å se deg back!!! :O)
    Tøff kaffemaskin, men den trengs ikke her i huset! Tenkte jeg skulle begynne å drikke kaffe for å slutte å helle inn pepsi max ( har faktisk tenkt på det hver gang jeg så deg på TV :O) )
    Men - må innrømme at det har gått dit høna sparker. Klarer ikke å like kaffe!
    Jaja - sånn kan det gå!
    Ha en flott tirsdag, og flott tur til Svalbard!
    Stor mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  9. Har sett deg på tv, arti! Du passer bra der. Da har d vel blitt litt mer Staff-klær eller!? Såååå fint vettu! Arti klær, ha en fin uke.

    SvarSlett
  10. Jeg har også en Nespressomaskin og eeeeelsker den :) Sammen med melkeskummeren er det perfeksjon :) Perfekt kaffe hver gang og utrolig lite rengjøring! It's love! :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  11. Kaffe er undervurdert...MÅ ha hver morgen:-)

    SvarSlett
  12. En sånn maskin skulle jeg og gjerne hatt !!

    jeg ser deg på tv hver dag og sier stolt til de som vil høre på meg at henne kjenner jeg haha :))
    Du er såå flink atte !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  13. Hei Marianne. Fikk VELDIG lyst på det latte glasset..mmmm.. Ha en flott dag. -MOna

    SvarSlett
  14. Jeg har også en slik kaffemaskin, men nå må jeg få ut fingeren og skaffe meg noen skikkelige latte-krus snart! Det ser jo så profft ut når du lager kaffen i riktig krus i stedet for de gamle slitte koppene jeg har i skapet mitt :)

    Syns også at det er gøy å se deg på tv, selv om jeg strengt tatt ikke kjenner deg ;o)

    Ønsker deg en god tur til Svalbard, jeg setter kursen mot Trondheim/Oppdal/Åndalsnes i påska, og håper rasfaren har blitt litt mindre i løpet av de neste to ukene. Savner ikke fjellene hjemme akkurat nå...

    SvarSlett
  15. Kaffe må til ja og den maskina der lager veldig go kaffe:)) Flink du har vært med slanke-prosjektet ditt:)

    SvarSlett
  16. Jeg fikk endelig min Nespressomaskin for en måneds tid siden og jeg bare ELSKER den. Selv drikker jeg bare latte eller cappucino, men kaffen er visst utrolig god den også - og for en service det er i butikken! En opplevelse bare det :-) Lykke til med reklamefilmen - så spennende!
    Hilsen Netta

    SvarSlett
  17. Så deilig ut med en kaffemaskin :)
    Godt å kunne lage litt gorumetkaffe hjemme. Selv må jeg nøye meg med kaffetrakteren, men det går mest i te for tiden :)

    God helg til deg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  18. Å, nå får jeg lyst på kaffe her jeg sitter...
    Håper jeg får skiftet ut vår gamle espresso-maskin fra 80 (!)-tallet veldig snart! Den er så trofast, og lager fortsatt nydelig kaffe! Utseende derimot? Vel...

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  19. Hei! Du har en skikkelig tiltalende og inspirerende blogg! Denne vil jeg følge:)
    Forresten...jeg har skjønt at det er Nespressomaskin som gjelder nå om dagen og at jeg er skikkelig avleggs som lager latte på gamlemåten...
    Marie:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.