lørdag 27. mars 2010

Påskepynt i vinduet


Også i år er det en krokgrein og ungenes malte egg som lager påskestemningen i stuevinduet.  Iår har jeg falt slik for de blå perleblomstrene, at jeg tenkte det kunne vært fint med en matchende stol...Hehe, vips, så da kjøpte jeg denne Englessonstolen med pall i blått:-)  Måtte ommøblere litt i stua, og blåfargen passer godt til beige og...perleblomstene, ikke minst:-)

Og så er det førpremiere på Balkebloggen for reklamefilm nummer to som sendes på tv til uka: værsågod:-)
Jeg er bare så overrasket, jeg hadde virkelig trodd at det skulle komme negative kommentarer, mye dritt og lort etter at dette kom på skjermen, men jeg er nesten sjokkert over den positive responsen!  Er ikke det slik at "man skal ikke tro man er noe", "man skal ikke stikke seg frem", man skal ikke si høyt at man slanker seg og er fornøyd når man klarer det"?  Jeg tenkte jeg vekket "bygdetrollet", men det har ikke kommet noen slike tilbakemeldinger (Vel, ikke vet jeg hva som sies bak min rygg, men er man så feig så teller det vel ikke:-) Så jeg vil takke mine kjære venner og familie som backer meg opp, som heier på meg og gir meg støtte, dere er GODE mennesker å ha rundt meg! TAKK!!!!  Det er SÅ mange som nå melder meg at dere går på GO123 at jeg ikke rekker å svare dere alle, beklager så mye.  Men ja, jeg er kjempefornøyd med konseptet, og husk at du kan bestemme smaker og hva du ønsker å ha.  Jeg går for blodappelsinsmoothie til frokost, kyllingsuppe til lunsj, hasselnøtt-bar i 14-tiden, og kylling eller svin indre med masse wookede grønnskaker som brokkoli, blomkål, champingong, sukkererter, vannkastanjer, løk etc og en "dæsj" pesto...Mmmmm....  Og så speltknekkebrød med rent kjøttpålegg til kvelds, ev. en fruktsmoothie  (frysedisken på butikken) med vaniljekesam...Himmelsk:-)  Men så skeier man ut og henter seg så inn igjen.  God påske og nyt livet, det gjør jeg i min nye blåe stol som trolig ender opp på soverommet vårt når det er ferdig malt;-)!
Klem,


6 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Det spørs om jeg må prøve meg på dietten din:)
    Kjempefin stol og lekker til perleblomstene.
    Du må kose deg med besøket ditt...;)
    Vet storsøster skal innom en tur.. Be henne om en flamenco-dans ... Hun gav meg en fantastisk forestilling i går.. Om du lurer, så er vi kollegaer..
    Klem Siv Janne :) Ha en fin påske ..

    SvarSlett
  2. Hæ er det du som er med på reklamen !!??? såååå gøy da !! :)

    SvarSlett
  3. :O)
    Blitt skikkelig kjendis du :O)
    Morro!!!
    Stå på videre Marianne! Janteloven er begravet vet du! :O)
    Stor mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  4. Så fint du har det i stua. Lyst og trivelig! Artig med den reklamen du er med i da!!

    SvarSlett
  5. Hei på deg....jeg syns du er ei skikkelig tøff ei jeg...men jeg lurer på om du har en liten nøkkel bakpå ryggen din som noen trekker opp om morgenen......Ha en kjempefin Påske, har vært i Ålesund og på Moasenteret i dag,blei bare litt shopping på Tantebruun....der også burde vi ha vært i sommer. Tror du treng en lang sommerferie i Romsdalen i år skal vi rekke alle interiørbesøkene....kansje lurt å ha med campingvogn....Storesøster koser seg vel under palmene med sin drømmeprins...Klem fra Kirsti......GLAD PÅSK...som svenskene sier.

    SvarSlett
  6. Fin påskestemning hos deg da! Jeg er veldig glad i trollhassel. Skulle gjerne hatt et helt tre!
    Glem janteloven og nyt responsen!
    Kos deg resten av søndagen!!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.