fredag 26. mars 2010

Palmehelgpåskebordet er dekket:-)



P - puta mi
Å - å, nei der har jeg ikke no`
S - sove
K - kaffe
E - endorfiner
F - firkløverkake
E - epler
R - raggsokker
I - is
E-eggekrem   "Vivi venninnes påsketanker;-)"




Hei og hå, etter en flott Svalbardtur med store opplevelser på scooter, inne i isbreen, synet av sel og Svalbardrein mm, har det vært en turbouke uten like!  Men nå er det snart klart for påske!  Og bordet er dekket, vi får min søster med familie på besøk, og da skal vi starte påsken med lammelår og masse godt tilbehør.  Bordet dekket jeg en sen kveld, og måtte prøvetenne lyset for å sjekke stemningen, men med disse gjestene blir det koselig uansett!  Takk til Vivi for nydelig løper, -grønt og gult og perleblomster i plastikkskålene fra Kremmerhuset, er ikke så mye som skal til for å få påsken og våren inn i spisestua vår.  Klem,
Uten nettverk hjemme, er så "kjett".. Har så lyst å bli inspirert av dere andre bloggere, så nå MÅ it-fyren komme snart;-)  Så derfor lite besøk, beklager!

11 kommentarer:

  1. Så flott du har pynta bordet! Disse løkblomstene er så fine. Har sikret meg noen jeg også, og flere blir det. :) Flott løper du har på bordet også.

    SvarSlett
  2. Ååå det hørtes gøy ut, dere har nok hatt en flott tur da ja !! :)

    Så kooselig pynta :)))

    SvarSlett
  3. Hvis jeg skulle velge mellom en it-veske og en it-fyr; hva anbefaler du? He he

    SvarSlett
  4. Ser ut som du har fått med deg mye kreativitet fra Svalbardturen - for det bordet var nydelig pyntet!!;)Ønsker deg ei flott palmehelg!

    SvarSlett
  5. Koselig pyntet bord!

    Du får ha en god påske da
    og så får vi håpe at våren kommer for fult når helligdagene er over

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Det høres ut som om du har hatt en fantastisk tur! Såå flotte opplevelser!
    Nydelig dekket bord! Kos dere i påsken:)

    Påskeklem fra meg:)
    ( Dog bare en nettklem, for her ligger jeg med spysjuken:))

    SvarSlett
  7. hei Marianne.
    velkommen hjem,å det høres ut som en fantastisk tur,håper du har tatt ilder å vil dele med oss,bare litt....
    ååå så vakert pyntet et ord dette er.du er så flink å få det koselig rundt deg.
    håper it-mannen er i farta mot dere....
    ønsker deg og dine en herlig helg..
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Så flott tur dere må ha hatt!! Høres utrolig bra ut!!
    Bordet ble flott.det blir sikkert en fin stemning rundt dette bordet:) Lammelår er bare deilig...
    Lys og blomster gjør susen:)
    Kos dere masse
    God påske til deg og dine
    Klemmer på vei fra Mona

    SvarSlett
  9. Høres ut som en kjempe-koselig tur!!

    Nydelig pyntet bord! Ha en fiiiin helg, Marianne! Håper du snart er på nett igjen;)

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  10. Høyrtest veldig kos ut:)
    Å såååå kjempe flott du har pynta bord!
    Ønskar deg ei super god helg og ei god påske:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så flott du har hatt en koselig tur!
    Å så fantastisk nydelig bord du har dekket. Bærræ lækkert!
    Ha en flott palmehelg!
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.