søndag 3. november 2013

Velkommen til kransekveld på stabburet!

 Tradisjon tro inviterer vi til kransekurs onsdag 4.12. kl. 1900, Balke gård i Løten.
Med rolig julemusikk i bakgrunnen, masse lys og hygge, skal vi sammen skape en trivelig kveld, og det serveres noe varmt å drikke,og litt å bite i.
 
Stabburet på Balke.
Kom gjerne alene, eller sammen med en kollega/venninne.
Dyktige damer på tidligere kurs.2009.
Dyktige damer på tidligere kurs.2010.
Pris per deltaker er kr. 250,- som inkluderer alt materiell og enkel servering. Det du ev. tilslutt vil pynte kransen med, tar du med selv da dette er veldig individuelt. (Pynt kan f.eks. være bånd, nisse, hjerte, sopp etc.)
Påmelding innen 25.november til Marianne på marianne@balkegaard.com 
Førstemann til mølla, vi har bare noen få plasser igjen.
Hjertelig velkommen!
  Og her kan du lese om forårets kransekurs.
Vennlig hilsen

28 kommentarer:

  1. Så kosleig det høres ut. Jeg jobber desverre den kvelden. MEn visst ikke så hadde jeg nok tatt en tur. Det er jo ikke så langt til Løten herfra. Lykke til.
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Der skulle je ha vøri. Hadde vært hyggelig;-)

    SvarSlett
  3. Så kjekt da:)Skulla gjerne ha vore med;) Men,litt langt vekke!!
    Lykke til:)
    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. så vakre kranser...
    klem¨¨*

    SvarSlett
  5. Å så kjekt det høres ut!
    Skulle gjerne ha kommet jeg om det ikke var så langt unna;)
    Lykke til da;)

    SvarSlett
  6. å,såå hyggelig ,skulle gjerne vært din nabo,men du får nok fullt stabbur kan jeg tene meg,noe så kjekt å komme i lag å gjøre sånt.ha en god natt,imorra er det en mnd til selveste julaften.
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Hadde det ikke vært for at jeg er opptatt med brassbandøvelse på tirsdagskvelder hadde jeg faktisk vurdert å kjøre fra Oslo opp til deg for en slik kveld! (Hvis vær og føre ikke hadde vært så ille vel å merke). Håper dere får en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Å så koselig det hørtes ut, skulle gjerne ha vært med:-)
    ha en fin dag Marianne!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med! Balke er jo bare "rett borti høgge her".. så jeg kommer! :)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar på bloggen min. Lofoten er bare helt nydelig:) Verdt en ferie/tur dit. Herlig blogg du har. Kikker rundt der nå. Ha en fin kveld. Smil fra Lise

    SvarSlett
  11. Hei, da er kransekvelden full. Det er venteliste til neste år, så bare meld dere på!:-) 16 damer skal kose seg på stabburet, dette blir førjulsglede på sitt beste håper og tror jeg. Mvh Marianne

    SvarSlett
  12. Hei, disse kommentarene er fra ifjor, jeg brukte samme invitasjonen. Kransekurset er ikke fullt, velkommen til gards!

    SvarSlett
  13. Hei Fru Balke:) I år har jeg fri og melder meg på kransekurs hos deg sammen med min venninne.
    Blir kjempekoselig. Med vennlig hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  14. Hei Marianne!
    Det var superkoselig i fjor, så jeg vil selvfølgelig være med i år også! :))
    Får jeg noen "ordrebekreftelse"? ;)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  15. Å så koselig!
    Husker jeg tenkte i fjor, hadde jeg bare bodd nærmere! Og det tenker jeg i år også!
    Men dere må i alle fall kose dere masse masse!
    Stor mumseklem fra meg :)

    SvarSlett
  16. Så bra, Ingebjørg, da er dere to påmeldt! Og nå er kurset halvfullt, moro! Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  17. hei på deg.
    å som tiden flyr. husker du hadde dette i fjor, er det alt et år siden? så koselig, ja skulle gjerne ha vært der hos deg å laget krans,
    så hyggelig.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  18. Gleder meg til kransekurs. JUNE fikset den siste plassen til meg. Hilsen fra Kari.

    SvarSlett
  19. Hei, kransekurset er nå helt fullbooket. Men vi er tilbake neste år, må vite:-)

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. Hei og hå, disse kommentarene er fra i forfjor og i fjor, så bare meld dere på:))

    SvarSlett
  22. Nå har påmeldingene begynt å komme, fortsatt noen ledige plasser:) marianne@balkegaard.com

    SvarSlett
  23. Hei, da er kransekvelden 2011 fullbooket. Velkommen neste år:)

    SvarSlett
  24. Hei! Disse kommentarene er fra tidligere år, bare mail meg om du vil være med i 2013:)

    SvarSlett
  25. Å, det skulle jeg gjerne vært med på. Men blir for langt å reise...
    I helgen har vi vært på hytta, og jeg har kosa meg med Lev Landlig jul.
    Et herlig magasin fylt av gammeldags julestemning!
    Ha en fin ukestart!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  26. Jeg kunne gjerne tenke meg å bli med på denne kvelden, hilsen Lena på Opstad Gård, rett borti gata :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen skal du være! Gleder meg til å hilse på SPAdama:))

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.