mandag 11. november 2013

Fin start på uka...

Mandag morra blues, og her sitter jeg med kur i håret og hodebunnsmassasje på gang, fantastisk! 
I helga har det vært rakfisklag hos venner som gifta seg i Madrid, ble nesten bryllupsfest da taler kom på løpende bånd. Søndag var det farsdag, og du verden...så tungt å for første gang ikke ringe hjem og synge: gratulerer med dagen til pappaen min.. Ingen sjokolade eller sokker med verdens beste pappa påskrevet...kjente den i går kveld..
Men jeg prøvde å gjøre honnør på min kjære og svigerfar med 3-retters: jordskokksuppe med bacon, skinkesteik med timianpoteter, grønnsaker og saus, oreo iskake og gulrotkake til kaffen.
Dekketbordet enkelt med røde roser og litt eføy i små vaser. Håper du hadde en fin helg, mvh Marianne.

3 kommentarer:

  1. Ha ei fin ny uke. Feiring av barnebarn nr 2 her i helga;-))

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så deilig det høres ut da, med hårkur og massasje!!
    Så fint bord og nydelig mat du laget i går.
    Vi hadde pappa hjemme på ribbemiddag i går.
    Forstår deg veldig godt jeg, Jeg har jo mistet mamman min.
    og det er alltid en plass som vil stå tom.
    Jeg savner også veldig telefonsamtalene våre.
    Vi hadde daglig kontakt og stod hverandre nær mamma og jeg.

    Som et klokt hode sa, savnet blir ikke mindre, det blir bare litt lettere og bære.
    Og det er helt sant!

    Ha en fin dag!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Du tar den skikkelig ut nåt du sette i gang du! :) her var det bare hjemmelaget pizza og sjokoladekake. Skjønner det ble en dag med blanede følelser..

    Fortsettelsen på mandagen ble jo bra skjønner jeg ;)

    det er hu som kommer på kransekurs ja :) sendte melding og tipset med en gang jeg så påmeldinga på nettet :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.