onsdag 20. november 2013

Borddekking

Hei hopp! Akkurat hjemme fra laaang jobbdag i Tollbugata, etterfulgt av shopping til meg, deg, oss:) Disse lysestakene skal få plass i julestua, men inntil videre har de blitt satt i spisestua.
Kjøpte de hos Åhlens, og med en haug med lys fra IKEA er det ikke noe problem med mørke kvelder...sviblene er kommet ut, hvitt, grønt og sølvfarger er min stil!
Er jo på utkikk etter inspirasjon, og da er Living Karihaugen er yndet sted for meg. Knipset noen bilder av borddekking før de kastet meg ut kl. 2002;)


Alt skal jo ha plass i skap når det ikke brukes, så er ikke alt jeg tenker meg i hus men moro med slike fine utstillinger, synes jeg.

1 kommentar:

  1. Så utrolig flotte vinduer og dør du har - kjempekoslig :))) Men så er jo huset deres helt fantastisk også da!
    Og med lysene tent i vinduet er det sikkert bare enda kosligere og stemingsfylt :)))
    Her tennes det lys i hver en krok og det gjelder å kose seg denne herlige tiden fremover :))
    Flotte bord,så kjekt å gå å se på alt det fine i butikkene!!!! Må jo le litt av at de må jage deg på dør da...plagsom kunde ;)
    Toveklem.)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.