fredag 22. november 2013

Sinkbadekar i havn


Kaffekos og fredagsstemning, en helg for familiekos, dugnadsarbeid og maling.  Hadde jo egentlig bestemt meg for et år med null prosjekter...ups;)
Deltar i Mias giveaway og linker til hennes fine nettbutikk www.miasinterior.no hvor hun blant annet selger denne fine juleduken. Selv forbereder jeg til julevasken;) Har fått kjøpt et gammelt sinkbadekar! Denne skal ned til badehuset, fylt med vann, roseblader og flytelys vil det skape stemning om kvelden. 
God fredag fra Marianne.

2 kommentarer:

  1. Haha, null prosjekter på deg er det ingen som tror på! hehe.

    Flott badekar da :) og så herlige lysestaker, blir fint til jul :) her har det nå kommet inn litt "sølvtøy" til jul

    SvarSlett
  2. Stilig badekar - det kommer til å lyse opp ved badehuset ditt.

    Har ett gammelt jernbadekar som jeg skal ha ved lysthuset mitt - og ideèn med roser og flytelys låner jeg.

    God helg.
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.