mandag 9. juli 2012

Alt annet enn interiør som tema idag:)

Hei hopp, regnværet kom og da ble det film med familien (anbefaler Mitt store fete greske bryllup, kjøpes på 7-11 Hamar til 59,- !  Husk smågodt til 10,-/hg, vi kjøpte 1 kg;))

Så fikk de to minste og jeg gått av oss litt sukker og tatt dette skyggebildet det ene sekundet sola skinte idag:
Så var det klart for bowling med de to eldste sammen med venner (ja, jeg tapte begge settene;)). 
Og deretter nachos med dip og Peppes Pizza..Mmmmmm. Og selvsagt masse fliring!

Innimellom alt dette jobbet jeg for Trygg Trafikk, dette kan du lese HER hvis du vil:) Husker dere den nydelige vasen vi fikk til bursdagen?  Ja, den kan brukes i trafikksikkerhetsarbeidet også:)  God natta,-sov godt!

Vennlig hilsen

13 kommentarer:

  1. Hm!Ja dette var en tankevekker!
    Og en regnværsdag hos dere er visst ikke så værst,nei :)
    Goood natt
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia Britt, vi har fortsatt regn, vi;) er hos foreldrene mine i Romsdalen og koser oss! Godt å være hjemme hos mamma og pappa og familien. Klem

      Slett
    2. :) :) :)
      Klem fra Britt u.blogg :)

      Slett
  2. Ganske utrolig at det trengs en vase for å få mer oppmerksomme sjåfører..

    Var sånn her da vi var små, at endel kjørte fort over tunet. Var satt opp skilt med barn leker osv, men ingenting hjalp. Men da vi hadde frittgående høner, ja da ble plutselig farten senka! Bedre å kjøre på ett barn enn ei høne??

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det hørtes ut some en hyggelig dag, og skyggebildet var morsomt! Sola skinner ikke mye nå, nei, man blir nesten litt overrasket over å se'n!

    God uke til dere på Løiten!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Herlig dag og flott skyggebilde, søta :) kos dere! Klemmer til deg!

    SvarSlett
  5. Hei søte du!
    Så stilig skyggebilde!!!! Høres ut som en flott dag - selv med regn. Det har yra litt her også i dag, men grei utetemperatur - og så dufter det så herlig ute!!! Egentlig bittelitt godt med innevær etter 14 deilige late dager i sola - men det sier jeg ikke så høyt...!!!
    Stoor klem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Høres ut som dere har hatt en alle tiders dag til tross for regn. Takk for filmanbefaling. Herlig skyggebilde. Alt du kommer på.
    Leste reportasjen og måtte jo flire også over påfunnet med glassvasen. Guri så stor den var. Men en alvorlig tankevekker er det. I Stavanger opplever jeg at bilister er veldig flinke å stoppe ved fotgjengeroverganger. Fotgjengerne braser nemlig rett ut - uten å se seg for.
    Kjenner til den med fnisende jenter (og gutter som skremmer) til langt på natt. Og frokost inntatt rundt middagstider:-) Herlig!

    Ha en fortsatt god sommer!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Hei på deg.Tenkte bare å si at nå har min søster Hjemme hos Nelly blogget litt fra hagen vår.(Det er jeg som har sendt bildene,så de er ikke helt proff :)Og ikke så mye blomster på disse bildene da.
    Ja,så har jeg jo liksom "vært på blogg" jeg også,he,he.Håper det står bra til med "Balke folket" :)
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  8. He-he. Ja, her begynner vi også virkelig kjenne behov for 10 kilo snop for en krone pr hekto; eller, nei, tvert om var det visst. Her regner og regner og regner og... Sukk.
    Vi får fotsette med maset, så kanskje hun gir etter og skaffer seg en blogg til slutt;)
    Håper dere er opptatt med noe kjekt, siden det er så stille her.
    Klem!

    SvarSlett
  9. Her har det virkelig foregått litt av hvert i sommer.
    Morsom den sisten-leken. Såg en gang på tv noen som brukte sjokoladepudding
    til kropsmaling. Det vakte stor begeistring hos ungene.
    Veldig greit nåe en er i nærheten av spylemulighet etterpå.
    Ønsker deg en fortsatt herlig sommer :)

    SvarSlett
  10. Hej, Marianne!

    Tänkte fråga dig om jag kan få låna några av dina bilder från din paviljong som du byggt? Tänkte visa mina vänner vad jag drömmer om att bygga själv någon gång i framtiden?

    Och visa världens vackraste paviljong/lusthus

    Kram Inka

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.