onsdag 29. juni 2011

Sommerferie...

Sommerferie er ....
...Å sitte og amme i godstolen på hytta mens de andre ungene hopper i sofaen...
 ..Å spise selvpoppet popcorn fra bålet ved bekken en sen sankthans på setra...
..Å dra på Tusenfryd med alle fire barna og bruke masse penger..-Og ta morsomme leverposteibilder;-).Deretter tl Majorstua på indisk restaurant der mor og far møttes for 1.gang.. <3 
 .Å steke vafler vha aggregatet på setra.. 
 ...Å ha med familie og venner ut på tur, plukke markblomster og se på dyra som er sluppet på beite...
 Å dra med søster og barn til Oslo for å shoppe og nyte storbylivet...
 ...Å nyte is på en benk ved Stortinget...
 ...Å leke (posère?;-)) i parken etter en flott dag i hovedstaden...
 ...Å ha venner på lek og moro i Balkesjøen etter grilling og latter i hagen...
 ...Å servere mat som alle kan like...
 ..Å dra på Mattisrud på teateroppsetning en sommerkveld og lære ungene om livet på setra i gamle dager...
 ...Å komme hjem til en lift på 28 meter om spyler taket rent for mose og annet...
 ...Å ta bilder til dåpsinvitasjon og takkekort...
 ..Å lage gode tomatbrød til grillmaten når gjester kommer på besøk...
 ..Å lese kokebøker og få tips om ulike salatoppskrifter, som her med vannmelon, rista pinjekjerner, fetaost og rosmarin...
 Å sitte med familie og gode venner og spise kaker etter å ha kjørt tube på Balkesjøen...
Det er sommerferie, det...  Og slik går no dagene her på Balke...  Riktig god sommer fra
som hadde tenkt å besøke alle dere som kommenterte forrige innlegg før jeg skrev nytt...Ferie er ikke det samme som at man rekker det..Men tusen takk for responsen, både fra gamle venner som Mette fra Nesset og nye bloggvenner:-)

11 kommentarer:

  1. Skjønt innlegg♥
    So mykje kjekt dåkke har gjort og opplevd...
    Bildet av minstemann i svart/kvitt, ahhh so nydeleg!!!
    Mange fine bilder:)
    Fortsatt god sommar vakre:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Det var av en flott sommer, utrolig masse gøy for barn og voksende , helt topp. forsatt god sommer

    SvarSlett
  3. Takk for herlig innlegg som fikk meg i skikkelig sommerstemning her jeg sitter! ;o) Jeg er som vanlig imponert over alt du får gjort, for en herlig energi ;o) Bildet av minstemann er fantastisk! Kos dere videre alle sammen! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Sommer...det lukter sommer....baby....kos...barn....søster...venner.....Hva mer kan man ønske seg....ønsker dere alle en kjempefin sommerferie.....nyt dagene som kommer......
    Her venter vi på solen....fikk en gløtt av den nå da jeg kikket innom Balke.....
    Stor klem fra Kirsti.....moldeklem........

    SvarSlett
  5. hei vennen,
    åå så koselige bilder og ting dere gjør i sommer,
    ja dette var skikkelig sommer det,
    kos deg masse vidre,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Så utruleg herleg!
    Dette var eit kjempe koseleg innlegg ♥

    Bilder til å bli glad av :)

    Den lisje vennen er berre så søt ♥

    Ønskar deg god sommar:)

    KLem frå Astrid

    SvarSlett
  7. Så herlig :) deilig med sommerferie! Kos dere og nyt det! Herlige dommer bilder! Klemmer

    SvarSlett
  8. Så herlig med ferie!! Gleder meg masse til ferie jeg også, men i min ferie blir det mye maling... ;P

    Skjønner at det har vært litt "bloggestille" fra deg noen dager, så mye som du har fartet rundt på :)

    Ha en strålende flott dag, og kos deg i sola! :D

    SvarSlett
  9. Så koselig et innlegg. Skikkelig sommerstemning :)
    Nyt sommeren!

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Takk for at du deler herlig sommersteming med oss :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  11. Ser ut som dere har kost dere masse allerede denne sommeren:) Vi har ikke starta sommerferien ennå - fortsatt et par uker igjen å jobbe. Men vesla og jeg har jo kost oss hjemme denne uka pga vannkoppene:)

    Fortsatt god sommer:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.