tirsdag 21. juni 2011

Jeg har fått meg ny jobb, jeg!!!

Hei, nå kan jeg endelig røpe det som har opptatt meg en god del den siste måneden....  Ikke har jeg bare gått ut i svangerskapspermisjon og forberedt meg på å føde, men jeg har også levert inn jobbsøknad, vært på jobbintervju 10 dager før fødselen, og videre til 2.gangsintervju kun 4 dager før lillebror kom til verden...Se for deg meg med DEN magen, og med pre-ammetåke.;-) på intervju med tre utspørrere..  Da de ville ha meg på 2.gangsintervju 30.mai, ba jeg dem komme til sykehuset i visittiden, så kunne vi ta det der, hehe...  Men det ble istedet fremskyndet med noen dager, så med kynnere og sparkende gutt i magen, dro jeg med toget til Oslo på intervju:-)  
Trygg Trafikklederen i Hedmark sikrer sitt barn i bil, her er vi på vei hjem fra føden på Lillehammer 3.juni 2011:-)
Jobben er for  meg en drømmejobb, og jeg fikk et døgn jeg aldri vil glemme...30.mai fikk jeg vår kjære Fredrik på brystet, og 31.mai fikk jeg beskjed om at de fryktelig gjerne ville ha meg i stillingen som leder av Trygg Trafikk i Hedmark fylke!!!  Men som dere som har fulgt meg vet, jeg elsker jobben min i Statens vegvesen, verdens beste kollegaer og toppsjef, og jeg har fått reist Norge rundt med NRK og Utfordringen, jeg har vært prosjektleder for Ringsakerprosjektet, ja til trafikkLYKKE og for Trafikantens opplevelse; elggevir og masse spennende på gang langs riksveg 3 Østerdalen, fått sjekk og klem av Kleppa og hatt mange andre spennende oppgaver også...  Så etter tre uker med grubling og veining frem og tilbake, har jeg hatt to jobblunsjer denne uken...  Og idag bestemte jeg meg...Så med dette vil jeg informere at jeg nå er ansatt som fylkesleder i Trygg Trafkk Hedmark, slå den, èn dag etter 4.fødsel:-)  I september begynner jeg med en dag i uka mens min kjære tar fedrekvoten og fordeler den med en dag i uka over ett år. 

Å dele en glede, gjør den dobbelt så stor... Så tusen takk, kjære leser:-)  Klem,

32 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med ny jobb. Også tror jeg jammen ikke jeg har fått gratulert deg ordentlig med den flotte gutten :-)

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Åh så morro... :) Gratulerer...!!!

    *Klemmer*

    SvarSlett
  3. Gratulerer so mykje med ny jobb!!!
    Og lykke til i september:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Gratulere så hjertelig mye :) Det va nok ærlig fortjent ;)
    Kos dæ masse me lillesnuske og lykken av å gå til ny jobb :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny jobb !! Du ser utrolig sprek ut til nettopp å ha født ditt 4. barn :-)Kos deg med lille skjønne babygutten; kan tenke meg han blir en smule bortskjemt med 3 storesøsken ... Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer sååååå masse, Marianne :)
    Ta en velfortjent sommerferie og
    svangerskapspermisjon ღ kos deg masse
    sammen med den lille skjønne og alle
    dine ღ Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny jobb!! Det blir spennende; bra ordning dere har fått til da, men fordeling av dager. Det blir jo supert :)

    klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer gratulerer og hipp hurra!! Jeg bøyer meg i støvet over all energien du har, til og med "midt i" fødselen ;o) Gratulerer også til Hedmark Fylke som kan glede seg til en sprudlende og handlekraftig ny leder av trafikken! Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Gratulerer med ny jobb. Morsomt når man få muligheten til å gjøre noe man brenner for.

    Ha en knall onsdag!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med ny jobb! Trygg Trafikk er en organisasjon jeg godt kunne tenkt meg å jobbe i selv. Flott å se at du sikrer minsten så bra, må jo spørre om treåringen sitter bakovervendt enda? Det er jo et viktig tema og man er jo et forbilde når man selv arbeider i Trygg Trafikk.

    SvarSlett
  11. Heia Marianne!! Du er rå vet du:) Gratulerer med ny jobb:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse med ny jobb!! :D Du er ei skikkelig stå-på dame altså! :D

    Og VELDIG viktig med sikring av barn i bil! Tvilte jo ikke et sekund på at du har full sikring der nei :)

    Ha en god dag, og kos deg med det fine været! :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med ny jobb ! Hørtes spennende ut :)
    Kos deg hjemme i permisjon så lenge - hørtes enda bedre ut ;)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ny jobb, ja det høres helt utrolig ut, med barn nr 4 og rett etter fødselen.
    Det skal du ha DU ER KJEMPE FLINK.

    kLEM

    SvarSlett
  15. Gratulere med nytt familiemedlem!
    Hyggelig å få deg som kollega Marianne!
    God sommer fra Vestfold!

    SvarSlett
  16. Dyktige jenter med masse energi får det til! Gratulerer med ny jobb - spennende jobb med viktige oppgaver!
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye!!! Ja med både babyen og ny jobb!! ;)) Men du verden så sprek og fresh du ser ut da kun dager etter en fødsel?!! Du skulle sett meg! :DD Oj, oj... ;)

    Lykke til med både det ene og det andre! :0)
    -Og ha en fortsatt fin sommer!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  18. Oi, det får en si!!! GRATTIS med jobben da -så gøy og ha noe ekstra å glede seg til etter permisjon også!
    Her tok pappa'n også ut litt av fedrekvoten i 1 fridag i uken -fredagsfri. Det har vært herlig for alle, nå går det mot slutten for det og..!
    Kos deg og nyt den deilige tiden hjemme!
    Klem

    SvarSlett
  19. Gratulerer med ny jobb og med den lille prinsen!
    Lykke til, det blir sikkert spennende :)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  20. Woohoooo!!!! Herlig Jamjam!!! GRATULERER!!! Gleder meg til å høre mere!!! (PS syntes også du skal ta litt ekstra kreditt for å ha planlagt og gjennomført sommerfest oppi det hele, hahaha Helten min!

    SvarSlett
  21. hei på deg.
    gratulere masse med jobben,
    så gøy da,
    flinka..
    masse lykke til, klem fra sylvia

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye Marianne!!!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så masse! Imponerende :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med ny jobb, litt av en Dame du :0) Lykke til. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  25. Jammen er du god!!
    Gratulerer med ny jobb!!
    Din lillegutt ble født på min datters 16 års dag. Mai-barn er alltid glade:-)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  26. Heia Marianne :o))

    Nå har jeg kjent deg siden barneskolen og du har alltid vært et sprudlende oppkomme av godt humør og kreative ideer :o)Husker en del morsomme episoder som jeg ikke skal nevne her he he ;o))
    Blir så glad når jeg ser hvor godt livet ditt har blitt med din lille famile og den idylliske gården du bor på :o) Det du har gjort her er såååå fint og nydelig gjennomført så jeg skjønner godt du fikk repotasje i interiørmagasinet jeg :o) Gøy å se..
    Paviljongen du har snekkra er helt nydelig, jeg vil åå haaa ;oD Husker også den fine sovealkoven du snekkra til Amalie da dere bodde i Asker :o)
    Kjempefin Blogg også,når jeg leser så er du akkurat den samme Marianne som du alltid har vært ( heldigvis :o)) Masse lykke til videre.
    Klem fra Mette Bang :o)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med jobben! Du imponerer meg stort, som ser så uforskammet sprek ut rett etter keisersnitt (har tre stykk selv)! Kos deg i sommer , og lykke til med spennende oppgaver til høsten! klem Kristin

    SvarSlett
  28. WOW og dobbelt WOW!! Det fårn si, ikke dårlig du!! Gratulerer så vledig mye med ny jobb!! Perfekt permisjonsløsning også da!! Du er rå!

    SvarSlett
  29. Gratulerer med ny jobb OG bebis! :)
    Hurra for deg!

    Klem fra fru Perez

    SvarSlett
  30. Jøssenavn skal si du er både effektiv og hihi flaksegris. :)
    Det beviser jo at ikke alle bedrifter skyr kvinner med barn eller blivende mødre. Det er bra!
    Klem LineCathrin

    SvarSlett
  31. Gratulerer med ny jobb :-)
    Og
    Gratulerer med ny baby :-)

    Ha en fin sommer :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.