mandag 20. juni 2011

Om alt og ingenting...

Hei og hå, her flyr dagene avgårde med regn og sol om hverandre!  Hadde en super fest i helga, herlige venner og fin stemning!  Og lillegutt på 3 uker idag, oppførte seg eksemplarisk hos farmor og farfar, mens mora våknet til ikke vann-, men melkeseng dagen derpå:-)  Var derfor snar om å sette meg i bilen og hente han.
Vi fikk masse flotte blomster på lørdag, ranukler er en av mine favoritter...Og med løperen Carpe diem, er det rosa sommerstemning på kjøkkenbordet.  Hadde lunsjbesøk idag, koselig med blomster på bordet da.  Grip dagen!
I Mariannestua satte jeg denne nydelige sølv-lavendelen..så flott krukke også, super vertinnegave!
Og dus rosa roser til lillebror pyntet opp speilkonsollen i hallen.
Nydelige med blomster på alle bord i huset, ikke vanlig det her altså;-)
Noe så lekkert, så nydelig satt sammen! Blomsterdamene på Hamar kan sakene sine;-)
Og låven var også ekstra pyntet på lørdag, ikke vanlig å ha det slik, vel?;-)
Skulle rukket innom alle som legger gjen kommentarer...Tusen takk, skal prøve å få tid...Men 4 barn krever sitt;-)  Klem,

7 kommentarer:

  1. For en nydelig lillebror dere har fått!! SØTNOSEN!
    Herlig med masse friske blomster!
    Du har det så flott, Marianne!
    Kos deg og nyt sommer dagene!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Åååå, for eit nurk♥ For ein fin gut! Nydeleg hårfarge han har.
    Ranunkler er kjempeskjønne ja.Og den fine duken da!!!!
    Herlege bilder...
    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Ååå så nydelig han er!! Så herlig med alle de flotte blomstene i huset :0) Ønsker deg og dine en flott dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så vakkert nurket er!! Kos deg så lenge du kan.. Herlig med blomster. Ha en strålende dag. Klem kristin

    SvarSlett
  5. For en nydelig liten lillebror....heldige dere. Er så imponert over alt du rekker med....kos deg og klem fra meg.

    SvarSlett
  6. For en nydelig gutt! Dette er en flott tid å ha baby på:) Kjempekoselig blogg du har! Kos deg med sommer og nyt dagene med lillegutt. Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Han er utrolig nydelig :) Blir babysjuuuk! :D

    Hva, rekker du ikke innom alle blogger altså?? Hehe. Syns ikke du skal ha det som mål heller, du bør jo bruke tida der det er viktigst, nemlig med familien :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.