fredag 10. juni 2011

Peiskos på soverommet i juni...

Kjære leser, her går det i picknikkurv og avslutninger, ikke noe latmannsliv her, nei.-) Når lillemor i tillegg har fått vannkopper, blir det bare å takke for alle koselige kommentarer og håpe dere skjønner hvorfor jeg ikke har vært på besøk;-) 
Innimellom nyter jeg en deilig latte fra denne nydelige koppen, er kke fargen skjønn?  Bursdagsgave fra husfrue 2, supert!!  Og fra svigers fikk jeg denne nydelige bollen, perfekt farge også! 
Igår ble jeg kontaktet av et interiørmagasin, denne gangen BoligPluss, som lurte på mine erfaringer med biopeisen vi har fra Wimpel.  Og med det været vi har ute, er det kos å fyre på peisen på soverommet, lese en bok sammen med barna, amme litt (-eventuelt smøre på hvitvask på vannkoppene mens det lyser fra peisen...) 
 Stemningsskapende, selv om jeg hadde håpet været hadde vært bedre slik at vi ikke føler det er høststormene som jager der ute...Men ingeting er så galt at det ikke er godt for noe, kos deg i pinsen du også, -med eller uten fyr på peisen, hehe.
Koselig fredag med bare største og minste barnet hjemme sammen med meg, de to andre er på overnatting og min kjære på 40årsfeiring.  Vi har derfor handlet og kost oss med god mat og tv-titting.  God fredag fra meg til deg! 

6 kommentarer:

  1. Den hjerte asjetten var nydelig!!! Vet du hvor den er fra...evnt merket?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Tusen takk;-), det er fra svenske Lot's living, tror Traktøren bl.a. har det. De er også på vare/interiørmesser, så prøv www.lotsliving.com for nærmeste forhandler... Mvh M

    SvarSlett
  3. FOR ein skjønn blåfarge på asjetten og koppen!!!
    Og den bollen var knallfin:)

    So koseleg det må vere med peisvarme på soverommet da, sommer som vinter;)

    God pinse♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Nydelig skål, kopp og hjertefat. Så herlig med peis på soverommet da! Nå fikk jeg veldig lyst på en kopp cappuccino før jeg skal på jobb;) God pinse, klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Deilig med peis da :) Vi ha det på soverommet jeg også, hvis det noen gang blir til at vi bygger soverom på loftet.. :)

    Kos deg masse :)

    SvarSlett
  6. hei.
    nydelige ting du har fått,
    tenker du koser deg hjemme nå med minsten,
    håper du får masse sol nå fremover sånn at du kan bruke den nydelige uteplassen din.
    fortsatt god pinse til deg og dine,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.