tirsdag 3. november 2015

Slipe gulv - igjen

Jepp, vi sliter huset og etter åtte år må husets hjertet: kjøkkenet, igjen slipes og lakkes. Gulvet, altså:) 
Ellers jobber jeg altfor mye og gleder meg til helga! Men innimellom slaga finner jeg inspirasjon til festlokalet i redskapshuset på setra.. 18.juni blir det langbord og slektstreff, uka etter hver gang vi møtes;)
 Jeg har så stor glede av den setra sammen med småttisene, og har trua på at vi klarer å overbevise bonden om at her er det kjekt å være:)

Fant masse inspirasjon på nettet, skal ha dugnad på å sette opp en vegg vha vedkubber.

Og på torsdager så er det et must å se Eventyrlig oppussing på TV3 med Halvor Bakke.
Tok noen skjermbilder av programmet og ble så inspirert! 
Her er et førbildet av det som skal huse Balkelangbordet, benker og stoler med saueskinn, Norgesglass med hvite lys, og trau med spekemat. I har trua:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.