tirsdag 24. november 2015

Setra

Jeg elsker Eventyrlig oppussing på TV3, og har nå vært en snartur med dyner og puter og stasj på setra vi har leid ut et år.
I glassgangen fjernet jeg vasken, den passet virkelig ikke inn. Nå må vi ut med det vi skal kvitte oss med. Hentet tilbake det gamle vaskeskapet, og pynta litt med juletrekvister i den gamle mugga.
På IKEA kjøpte jeg mange nye puter, de med dyr på er i deilig stoff. 
Ommøblerer litt så det passer med vindu og slikt, fikk mange tips i programmet.
Jeg trenger ikke noe mer, jeg måtte bare ha setra tilbake. Brikken falt på plass... Nå er det flere planer, følg med;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.