mandag 30. november 2015

Grønt fra skogen til mangt et bruk

Ja, det ble en kjempekoselig skogstur med småttisene igår, ivrige var de på å gå, mora på å fylle opp sekken med mose (måsså som vi sa og lo), små trær og kongler.
Etterpå hadde vi juleverksted på kjøkkenet og laga mange ulike grønne ting: mose os ståltråd rundt svibler, mose i vaser med lys og kongler og små juletrær i spann og noen med vaskede røtter i vann. Og så ble jeg ferdig med min kjøres adventskalender;))
Hadde selvsagt ikke turd å vise dette om jeg faktisk hadde laget det til han, men det med å skifte lyspærer er litt sant.. Han ser virkelig ikke at pærer går, prøvde en gang med lysekrona i gangen. Da sju av åtte var mørke klarte jeg ikke lenger, og satte i nye selv, hehe:) Avslutter med et bilde fra fine turen igår, glad mandag kjære deg!
Et et artig øyeblikk mordatterbilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.