søndag 29. november 2015

God advent

Endelig, adventstiden med sin forventning, hygge og spenning.. Å ha barn i denne tiden er et privilegium..
Jeg har pyntet litt på kjøkkenet, nå skal jeg og de to yngste i skogen for trær, noder og konglesanking. Med oss har vi clementiner og varm melk til sjokolademinimarshmallowspinnene jeg fikk fra tante på hennes Barneysbesøk i NY.
Vi har rakk kirka idag, her strener vi inn for å...
Se at lille gutten skal få kirkeboken/4årsboka. 
Nå drar vi på juleverkstedmaterialjakt, god søndag fra meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.